مطالب میجیک

جزئیات تازه از اقدامات باند مخوف قاچاق زنان و دختران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، ۲۳ شهریور ماه سال جاری خبری مبنی بر محکومیت چند متهم از سوی دادگاه انقلاب اسلامی ارومیه به اتهام فساد مالی در کشور در رسانه ها منتشر شد.

بلافاصله پس از انتشار این خبر، رسانه ها و کانال های مجازی خارجی اقدام به انتشار اخبار جعلی کردند و سوژه ها و اتهامات این افراد را به گونه ای دیگر منتشر کردند و سعی کردند این افراد را قهرمانان بی گناه معرفی کنند.

بر اساس این گزارش، برخلاف اخبار منتشر شده در فضای مجازی و شایعات ایجاد شده، حوزه اصلی فعالیت و اتهام این افراد کلاهبرداری و سپس قاچاق زنان و دختران جوان به یکی از کشورهاست. منطقه به امید تحصیل و نوید اشتغال که در نهایت منجر به سوء استفاده می شود.

قاچاق دختران توسط این باند تنها به استان آذربایجان غربی محدود نمی شود و این باند اقدام به کلاهبرداری و قاچاق دختران از سراسر کشور کرده است.

سرکردگان این باند قاچاق انسان سه زن و یک مرد به نام های زهرا صدیقی، الهام چوبدار، سهیلا مرتضایی و علیرضا فرجاد کیا هستند که در عملیات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه دستگیر شدند.

بر اساس کیفرخواست، این افراد متهم به فساد در جهان از طریق فحشا گسترده و سازماندهی فروش دختران ایرانی هستند.

بر اساس اطلاعات موجود در پرونده، زهرا صدیقی معروف به سارا به همراه الهام چوبدار با تشکیل یک باند فساد و فحشا، اقدام به جذب اعضا برای افتتاح مراکز فساد و فحشا و بردن دختران ایرانی به یکی از کشورهای کشور کردند. قلمرو

زهرا صدیقی و الهام چوبدار عموماً زنان و دختران جوان را به امید تحصیل و اشتغال به خارج از کشور می برند و با تقدیم هدایای گران قیمت آنها را گمراه و به فساد وادار می کنند.

سهیلا مرتضایی، از دیگر متهمان این پرونده، مؤسس و اولین فردی است که شبکه هدایت و حمایت از یک باند سازمان یافته فساد را تشکیل داد که از اولین و قدیمی ترین شبکه های فساد سازمان یافته در سال 1392 نام برده می شود. مقصد. این کشور باند

سهیلا مرتضایی تحت عنوان کار در آرایشگاه زنانه در یکی از کشورهای نزدیک به ایران، شبکه دستفروشی ایجاد کرده و 50 درصد از مبلغ دریافتی از فساد را در ازای نگهداری دختران و تاجرها دریافت کرده است.

علیرضا فرجاد کیا، متهم ردیف چهارم این پرونده که به زبان های زیادی از جمله فارسی، کردی، ترکی استانبولی و عربی مسلط است نیز به عنوان یکی از سرکردگان این باند ایجاد شبکه فساد مطرح است. . و فحشا و با بی توجهی دختران ایرانی از سراسر کشور مورد آزار و اذیت قرار می گیرند.

با توجه به شواهد موجود در پرونده، اعضای این باند در دادگاه عمومی و انقلاب ارومیه به اعدام محکوم شدند که البته قابل تجدیدنظر در دیوان عالی کشور است.

دکمه بازگشت به بالا