برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

جراحی بزرگ کردن پستان در تهران

سینه و پستان، در زیبایی بدن و خوش‌فرم دیده شدن اندام تاثیربسیارزیادی دارند.اما متاسفانه با افزایش سن، چاقی، تغییرات هورمونی، پشت سر گذاشتن دوران شیردهی و حتی سرطان سینه، مشکلاتی مانند بزرگی، کوچکی و افتادگی را تجربه می‌کنند؛ اکثر خانم‌ها با یکی از این مشکلات درگیر هستند.

سینه‌های بزرگ و افتاده‌ که علاوه‌بر از بین بردن زیبایی اندام آن‌ها، موجب گردن درد و شانه درد در آن‌ها می‌شود؛ یا سینه‌های کوچک و تختی که اصلا به چشم نمی‌آیند.

بهترين جراح زيبايي سينه در تهران | بهترين جراح سرطان سينه در تهران

برخی هم به سرطان سینه مبتلا شده‌اند و حالا به دنبال راهی برای بازسازی سینه‌های خود می‌گردند. بهترین راه برای کوچک کردن، بزرگ کردن و لیفت سینه‌ها، حتی بازسازی آن‌ها جراحی سینه است.

جراحی سینه در تهران چه از لحاظ زیبایی و چه از لحاظ درمانی، یک جراحی بسیار حساس است. به همین دلیل حتما نیاز به یک دکتر فوق تخصص جراحی پستان دارد. اهمبت انتخاب یک دکتر جراح سینه متخصص بر هیچ کس پوشیده نیست.

بزرگ یا کوچک کردن سینه ، لیفت یا بالا کشیدن سینه و بازسازی سینه بعد از بروز سرطان از مهم‌ترین دلایلی

عمل جراحی سینه برای چه افرادی مناسب است؟

جراحی سینه توسط فوق تخصص جراح سینه تهران برای افرادی که هر یک از شرایط زیر را دارند سود مند است:

  • افرادی که دچار نوعی اختلال رشد سینه هستند.
  • افرادی که به دنبال رفع عدم قرینگی سینه ‌های خود هستند.
  • افرادی که فرم سینه‌های شان به خاطر چاقی یا لاغری تغییر کرده‌ است.
  • وقتی سینه‌ ها نیاز به لیفت دارند اما فرد می‌خواهد کمی هم برجسته شوند.

توصیه ‌هایی برای بعد از انجام جرابهامات رایج در مورد جراحی بزرگ کردن سینه

جراحی بزرگ کردن سینه یا افزایش سایز سینه یکی از رایج‌ترین روش‌های جراحی پلاستیک است که امروزه در اکثر نقاط جهان انجام می‌شود. بر اساس سؤالاتی که بیماران در مورد جراحی افزایش سایز سینه می پرسند، واضح است که ابهامات زیادی در ذهن وجود دارد!

در این مقاله ، به چند مورد از ابهامات رایج در مورد جراحی بزرگ کردن سینه می پردازیم تا بتوانید با دید روشن تر،تصمیم آگاهانه ای در مورد این عمل جراحی زیبایی بگیرید.

برخی از این ابهامات زمانی به وجود آمدند، که از تکنیک های قدیمی در جراحی افزایش سایز سینه استفاده می شد. اما با پیشرفت تکنیک‌های مدرن بزرگ کردن سینه، دیگر به‌طور دقیق تجربیات واقعی بیماران پروتز سینه را توصیف نمی‌کنند. جراحی پلاستیک یک رشته در حال پیشرفت و پویا است، بنابراین قابل درک است باورهایی که زمانی پذیرفته می شدند منسوخ شده باشند.

“نتایج طبیعی به نظر نمی رسند.”

زمانی بود که بسیاری از زیباجویان پروتز سینه به جای نتایج طبیعی به دنبال نتایج اغراق‌ آمیز بودند. واقعاً دیگر اینطور نیست و بیشتر زنان خواهان انجام جراحی افزایش سایز سینه ای هستند که هنوز طبیعی به نظر برسد. جراحان پلاستیک ماهر و با تجربه با استفاده از تکنیک‌های جراحی مدرن و کمک به مراجعه کنندگان در انتخاب اندازه‌های ایمپلنت متناسب با بدنشان، نتایج طبیعی به دست می‌آورند.

“۱۰ سال دیگر باید ایمپلنت هایم را تعویض کنم.”

این یکی از آن “قوانین سرانگشتی” است که سال ها پیش جای پای خود را به دست آورد و به عنوان حقیقت پذیرفته شد. حتی اگر دوام ایمپلنت متفاوت باشد، ایمپلنت‌های سینه برای ماندگاری دائمی طراحی نشده‌اند، اما اگر زنی از ظاهر سینه‌های خود راضی باشد و عوارضی را تجربه نکند، ممکن است ۱۵ تا ۲۰ سال طول بکشد. با این حال، در برخی موارد، زنان باید برای تعویض یا برداشتن ایمپلنت‌های خود آماده باشند.

“دوره نقاهت جراحی پروتز سینه طولانی است”

به لطف تکنیک‌های جراحی پیشرفته‌ای که دکتر محسن فدایی ، فوق تخصص جراحی پلاستیک استفاده می‌کنند، بهبودی پروتز سینه معمولاً بسیار کوتاه‌تر است و ناراحتی کمتری نسبت به انتظار بسیاری از بیماران دارد. بیمارانی که مشاغلی دارند که نیازی به بلند کردن اجسام سنگین یا سایر فعالیت‌های شدید بدنی ندارند، اغلب پس از حدود یک هفته تا ۱۰ روز به محل کار بازمی‌گردند. زنانی که در خانه کار می کنند نیز ممکن است حتی به این مدت مرخصی هم نیاز نداشته باشند(۳ تا ۵ روز).

“ایمپلنت سینه ایمن نیست.”

“اسکار جراحی یا جای زخم بعد از جراحی بزرگ کردن سینه از بین نمی رود.”

اسکار از هر برشی ایجاد می شود. با این حال، برش‌های جراحی افزایش سایز سینه در جایی ایجاد می‌شوند که به راحتی با لباس شنا یا لباس تابستانی پنهان می‌شوند و معمولاً با گذشت زمان کمتر قابل تشخیص هستند. دکتر محسن فدایی ، گزینه های محل برش را به بیماران توضیح می دهند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

بایدها و نبایدهایی که باید قبل و بعد از جراحی بزرگ کردن سینه بدانید:

دکتر محسن فدایی به عنوان یک فوق تخصص جراحی سینه در ، تهران، به بیماران پروتز سینه در مورد آنچه که قبل و بعد از عمل باید انتظار داشته باشند، راه کار هایی ارائه می دهند و این بخش مهمی از کار ایشان است. تجربه جراحی پلاستیک بیشتر از خود عمل مهم است. آمادگی و بهبودی، هم از نظر جسمی و هم از نظر ذهنی، به اندازه انتخاب جراح ماهر و مطمئن اهمیت دارد. برداشتن گام‌های صحیح در این زمان‌ها می‌تواند تفاوت‌هایی را در راحتی، رضایت و رفاه کلی شما در هر مرحله از فرآیند ایجاد کند.

تصمیم گیری در مورد جراحی بزرگ کردن سینه

تصمیم نهایی خود را پس از بررسی دقیق قطعی کنید. وقت خود را صرف کنید و به این فکر کنید که جراحی سینه چگونه بر زندگی و ظاهر شما تأثیر می گذارد. شما می توانید با خواندن آنچه زنان دیگر در مورد تجربیات خود به اشتراک گذاشته اند، دیدگاه بیشتری در مورد این موضوع به دست آورید.

انتخاب جراح پلاستیک

در مورد جراحان با تجربه و متخصص تحقیق کنید. اعتبار آنها را بررسی کنید (این جراحی را حتما نزد یک انجام دهید)، عکس های قبل و بعد از بیماران را مشاهده کنید و نظرات بیماران واقعی را بررسی کنید.

هزینه جراحی جراحی بزرگ کردن سینه (پروتز سینه)

هرگز جراح پلاستیک را بر اساس قیمت انتخاب نکنید! به خاطر ایمنی و نتایج جراحی، انتخاب جراح بر اساس مهارت و تجربه بسیار مهمتر از جستجوی قیمت پایین است.

بررسی نوع و برند پروتز سینه ای که جراح پلاستیک استفاده میکند.

گزینه های پروتز و محل برش را بررسی کنید. در مورد مواد پروتز سینه، محل برش ها و گزینه های قرارگیری تحقیق کنید تا ایده ای در مورد اینکه چه چیزی ممکن است برای شما بهترین باشد را بدست آورید. شما می توانید با مطالعه مقاله اطلاعات بیشتری از در این رابطه بدست آورید.

سعی کنید بدن شخص دیگری را با خود مقایسه نکنید. نتیجه جراحی برای هر کس متفاوت است، و نتایج شما باید به گونه ای تنظیم شود که برای بدن شما بهترین گزینه باشد.

بهبودی بعد از جراحی پروتز سینه

در مورد بهبودی صبور باشید. در حالی که بیشتر زنان می توانند پس از چند روز تا یک هفته به سر کار بازگردند، چند هفته دیگر طول می کشد تا بتوانید به طور کامل ورزش شدید را از سر بگیرید.
خیلی زود به خودتان فشار نیاورید. شما ممکن است با انجام تمرینات فشرده تا قبل از بهبودی کامل به خود آسیب برسانید و نتایج جراحی خود را تغییر دهید. صرف زمان لازم برای استراحت در دراز مدت ارزشش را دارد.

انجام پروتز سینه با دکتر محسن فدایی ، فوق تخصص جراحی زیبایی در ایران، تهران، می تواند به شما کمک کند که احساس اعتماد به نفس و زنانگی بیشتری داشته باشید، چه سینه های کوچکی داشته باشید و چه بخواهید حجم از دست رفته پس از بارداری و شیردهی را بازیابی کنید. می توانید نتایج عالی جراحی های دکتر فدایی را در پیج اینستاگرام ایشان مشاهده کنید.

احی سینه توسط بهترین جراح سینه تهران

بیشتر خانم ‌ها می‌توانند در عرض 6 تا 8 هفته به فعالیت‌ های عادی خود بازگردند. این دوره می‌تواند کوتاه ‌تر نیز باشد و زود تر به بهبودی برسید. در دوره نقاهت بعد از جراحی سینه چند نکته را باید در نظر داشت:

  • ورم بعد از جراحی سینه ممکن است تا حدود 8 هفته طول بکشد تا برطرف شود. سعی کنید برای دیدن نتیجه نهایی صبور باشید.
  • ممکن است 1 تا 2 سال طول بکشد تا بافت ‌ها به طور کامل بهبود یابند و اسکار ها محو شوند.
  • با جراح خود در مورد نوع سوتینی که باید بعد از عمل باید به پوشید، صحبت کنید.
  • توصیه‌ های بهترین جراح سینه تهران به شما را در مورد زمان شروع تمرینات و فعالیت ‌های عادی را دنبال کنید. به عنوان یک قانون اساسی، شما باید از بلند کردن جسم سنگین و فعالیت ‌ها و ورزش ‌های شدید به مدت 4 تا 6 هفته پس از جراحی خودداری کنید.
  • ممکن است عادت کردن به سایز سینه و پروتز های کاشته شده تا چندین ماه طول بکشد. در این راستا صحبت با افراد دیگری که این عمل را انجام داده‌اند، ممکن است مفید واقع بوده و به شما کمک نماید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا