جاور: می‌خواهیم در پاریس تاریخ‌سازی کنیم

جاور: می‌خواهیم در پاریس تاریخ‌سازی کنیم

ملی پوش قایقرانی ایران گفت: برای ثبت یک رکورد خوب و تاریخ سازی به پاریس می رویم.

به گزارش میجیک، مهسا جاور در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران المپیکی گفت: برای اولین بار بعد از بازی های آسیایی که مدال گرفتیم توانستیم به عنوان قایق دو نفره از ایران در المپیک شرکت کنیم. . راه سختی را پشت سر گذاشتیم. پس از 32 روز حضور در اردوی روسیه، به تازگی به کشور بازگشتیم و خوشبختانه شرایط خوبی داریم. ما به پاریس می رویم تا رکورد جدیدی را ثبت کنیم و تاریخی بسازیم که در خاطرات ما بماند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می توانند به فینال A مسابقات صعود کنند؟ او گفت: من یک تجربه قایق را در ریو داشتم و اکنون در یک قایق دو نفره هستم. ما تمام تلاش خود را کرده ایم. بیشتر به این دلیل که مربیان و فدراسیون برای ما زحمت می کشند. همه تلاش خود را کرده ایم و امیدواریم شرایط و نتایج خوبی کسب کنیم.

ملی پوش قایقران ایران در پاسخ به این سوال که آیا می تواند دخترش را به پاریس ببرد، توضیح داد: متأسفانه برای خارج کردن او از کشور مشکل دارم و نمی توانم دخترم را به خارج از کشور ببرم. در این 18 روز دخترم باید در ایران بماند. من واقعاً این راه پیشرفت را مدیون خانواده ام هستم و از پدر و مادرم برای تلاش بسیار تشکر می کنم.

وی درباره احترام به خانواده ورزشکاران نیز گفت: به نظرم اتفاق بزرگی است. هر کاری انجام می دهید گاهی آن چیزی که باید دیده شود دیده نمی شود. با تشکر از همه کسانی که این کار را انجام دادند.

مادر مهسا جاور نیز گفت: همیشه وقتی مهسا در مسابقات شرکت می کند استرس دارم و با دیدن او روی سکو گریه می کنم. می دانم چه مشکلاتی را متحمل می شوند. امیدوارم همه جوانان این عرصه به موفقیت برسند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا