مطالب میجیک

جام‌بزرگ: هدفم حضور در سومین المپیکم است/ توکیو را بخاطر مصدومیت از دست دادم

یکی از اعضای تیم ملی تفنگ گفت: تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم سومین المپیک را تجربه کنم.

مه لقا جام بزرگ در مصاحبه با میجیک نظر در مورد هدف: “اگر من المپیک 2020 سهمیه مسابقه موفق را بدست آورم و سهمیه کسب کنم ، اولین حضور سه المپیک متوالی در اولین مسابقه است.” من هنوز سعی دارم برای سومین بار به المپیک بروم. هدف فعلی او موفقیت در المپیک آسیا و المپیک پاریس است.

یکی از اعضای تیم ملی تفنگ در مورد عدم حضور در بازی های المپیک توکیو گفت: “در بازی های آسیایی جاکارتا ، پای چپ من از ناحیه مچ و زانو شکست.” البته من در پارگی و رباط های تاندون هم مشکل داشتم. پس از آن ، زمان درمان من بسیار طولانی بود و متأسفانه در تمام مسابقات مقدماتی المپیک توکیو شکست خوردم.

وی گفت: “من تنها تیرانداز بودم كه در بازیهای آسیایی مدال گرفتم و در بالای مرحله ورزش بودم ، اما مصدومیتی رخ داد و من حتی نتوانستم در سهمیه حاضر شوم و در المپیك توكیو باختم.”

وی در پاسخ به این سال که آیا او در مسابقات قهرمانی اروپا و جام جهانی کرواسی شرکت خواهد کرد یا خیر ، گفت: “ویزای ما اکنون صادر شده است و ما ساعت 3.30 صبح امروز به اردوی آماده سازی مجارستان خواهیم پیوست. حضور در این مسابقات به تصمیم تیم ملی بستگی دارد مربی ، خانم هاشمی. -امید به حضور در مسابقات قهرمانی اروپا و جام جهانی کرواسی و کسب نتایج خوب برای تیم ملی.

وی به عنوان یک شرکت کننده در دو بازی المپیک ، قدرت ذهنی را عامل موفقیت می داند و می گوید: “بازی های المپیک (به جز سرویس نجمه) اگرچه در المپیک تجربه ای ندارد اما در بازی های آسیایی و دانشجویان بازی در او سطح رقابت را می دانست. او باید بداند کسانی که درگیر بازیهای المپیک هستند همگی از سطح تکنیک برخوردار بوده و فقط قدرت ذهنی دارند که افراد موفق و ناموفق را متمایز می کند.

جام بزرگ گفت: “من حتی فکر نمی کنم المپیک بتواند راحت تر از مسابقات باشد زیرا سایر ورزشکارانی که سعی در رسیدن به سهمیه و پایبندی به آمادگی المپیک دارند ، اول از همه سطح بالایی داشتند.” دقیقاً وضعیت بازی های آسیایی هیچ تفاوتی با مسابقات آسیایی ندارد ، فقط بار روحی و روانی آن متفاوت است. هر ورزشکاری که بتواند از نظر ذهنی قدرتمند به نظر برسد پرونده دیگری را کامل می کند و مدال می گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تاکنون نتوانسته ایم در این رشته در المپیک مدال کسب کنیم ، گفت: “اساساً تیراندازی به دلیل نوع ورزش و شرایط کشور قطعاً مشکلات خاص خود را دارد و کمانداران به سختی می توانند مدال پیدا کنند. “البته ، حتی ما نیز موفق به کسب مدال نمی شویم ، اما ما واقعاً به آن مدال نزدیک هستیم.

دارنده مدال برنز در بازی های آسیایی 2018 گفت: “ما قبل از بازی های المپیک دو نامزد نهایی داریم که تقریباً مدال گرفتند.” کسب مدال سرگرم کننده است. برعکس ، تیراندازی مانند سایر رشته ها نیست و باید روز تیرانداز باشد. اگر چندین جام جهانی برگزار شود ، به ندرت اتفاق می افتد که کسی موفق به کسب دو جام جهانی شود. در بسیاری از رشته ها این اتفاق نمی افتد. باید یک روز ورزشکار باشد و بسیار موثر است.

سرانجام وی گفت: امیدوارم تیراندازان در این بازیهای المپیک با آغوش باز برگردند. متأسفانه ، برخی از مسائل مربوط به تیراندازی وجود دارد که قطعاً وجود دارد. اکنون شرایط ورود به اردوگاه های خارجی مهیا شده است و امیدوارم شهروندان بتوانند با گلوله بیشتر آموزش ببینند تا در المپیک آمادگی بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا