مطالب میجیک

جامعه بانوان کارگر ایران اسلامی خواستار آسیب شناسی فتنه اخیر شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، کمیته زنان اتحادیه‌های کارگری ایران با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت ناآرامی‌های اخیر، از مسئولان خواست تا آخرین تحریک‌ها را تحلیل کنند.

متن بیانیه کمیته زنان اتحادیه کارگران ایران به شرح زیر است:

نام خدا

به نام خدا و تسلیت سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)پ) و شهادت امام حسن مجتبیآ) خدمت امام زمان (عج)بیا دیگه) مقام معظم رهبری و مردم بزرگ کشوری که دوستش داریم.
ما زنان زحمتکش ایران اسلامی که در عرصه های مختلف – از کشاورزی و دامپروری گرفته تا صنایع دستی و صنعتی – از کارگاه های کوچک تا کارخانه های بزرگ در تمام مناطق کشور فعالیت می کنیم، پس از وقوع چندین اختلال که نظم جامعه را بر هم می زند. ، اعلام می کنیم: پ

زنان شاغل در سالی که به فرموده رهبری، ایجاد اشتغال و رفع موانع باید با تمرکز بر تولید دانش پایه انجام شود، بی ثباتی سیاسی و اقتصادی و تخریب اموال عمومی و خصوصی را محکوم می کنیم و اعلام می کنیم ایران اسلامی برای عمران و آبادی بیش از پیش متکی به تلاش و پشتکار مردان و زنان خانواده محور است که بر اساس فرهنگ عفاف و حجاب و رعایت مرزهای خردمندانه زندگی در بعد فردی و اجتماعی شکل گرفته است.

ما زنان شاغل فراموش نکنیم که دشمنان این کشور و بالاتر از همه جنایتکاران آمریکا برای دفاع از منافع کثیف و غیرقانونی کشورمان در عرصه جنگ های نظامی، تحریم های ظالمانه، تهاجمات فرهنگی و کشتارهای هدفمند تمام توان خود را به کار گرفته اند. . و دیگران استفاده شده است، اما لطف خداوند و هوشیاری ایرانیان همه آنها و عوامل را خنثی کرد. خائن آنها مانند گروه های هک در کشور هستند سلام فرقه گراها، تروریست ها و جدایی طلبان به سوراخ موش ها نفوذ کرده اند.

متاسفانه با وجود برخی مزیت های فنی و فناوری فضای مجازی، عاشقان این دیار شیطان صفتبرخی از کودکان و نوجوانان هموطنان ما با خوراک سلام رسانه های مسموم باعث انحرافات در مقابل خانواده و سنت های هزاران ساله در این مرز و بوم از جمله عفاف و حجاب شده است. به این معنا که که باید توسط مسئولین مربوطه تشخیص و اصلاح شود اما نباید گفت مزدوران و وطن پرستان در چنین وضعیتی هستند. نکن سرنوشت داعش به سیاست گره خورده است ناهمسان روند جدید تلویزیون صهیونیستی که نوزادان عبری و آل سعود عرب محور را می کشد – که اتباعی مانند جمال خاشقجی در سفارتخانه های خود دارند. برابر تکه های جلال را دید و با کیسه زباله برداشت! – به بهانه همدردی با بانوی متوفی در کلانتری؛ در طبل ناامنی و هرج و مرج و فتنه گری فقط کتک خورده به این معنا که.

ما زنان شاغلی هستیم که از این طریق به ارث رسیده اند پیامبر اکرم (پ) می دانیم که دست کارگران را با افتخار می بوسند تا از زحمت و عرق به مال حلال برسند. جابین خودتان آن را صاف کنید می توان و در مورد اغتشاشات ناشی از شورش داعش سلام برای تسریع در مسیر صهیونیسم که می خواهد چرخه کار و تولید را در چند روز تسریع بخشد، صبوریم و سکوت می کنیم، زیرا به سازمان قضایی، امنیتی و سیاسی کشور احترام می گذاریم و خود را در رنج می دانیم. به ویژه شهدا و جانبازان مدافعان امنیت کشور و در برخورد با عوامل اصلی و مدیران صحنه فتنه، اشد مجازات را خواستار هستیم. گر حمله به جان و مال و تأسیسات عمومی و خصوصی هموطنان ما از یک سو و در عین حال حداکثر تلاش برای تشخیص و نجات کودکان و نوجوانان کم تجربه و قربانی کلاهبرداری صورت می گیرد. داعش می بینمY ذهنت را باز کن نمایش دادن در شاخ مافلوک کار کرد و به تازگی مادری مانند BB CW International و وای و سم مارهای دیگری که در فحشا سیاسی دخیل هستند – در طرف دیگر بیان کردیم.

در پایان کمیته بانوان انجمن های صنفی کارگران ایران با به دست آوردن پرچم این نهضت بزرگ به دست امام عصر (عج) با آرزوی طول عمر با احترام به مقام معظم رهبریبیا دیگهمتواضعانه به رهبر عزیزمان اعلام می داریم که جامعه زنان زحمتکش کشور از آرمان ها برای رسیدن به برنامه ها و تدابیر کوتاهی نکرده و نخواهد کرد و به فضل الهی دشمنان. امضاء کردن و این افراد برای پیگیری ادعایی می خواهند سرزنش کنند گری سلام نمایشگاه معتبر مان خود را در مسائلی مانند حقوق و سایر مسائل کارگری دفن خواهند کرد.

دکمه بازگشت به بالا