اقتصادی

جاماندگان ثبت‌نام خودروهای داخلی فردا می‌توانند ثبت‌نام کنند

پس از آنکه برخی از متقاضیانی که تمامی شرایط ثبت نام در طرح عرضه یکپارچه خودرو داخلی را دارند به دلایل مختلف موفق به ثبت نام خودروی خود در بازه زمانی تعیین شده (5 تا 9 اسفند) نشدند، سایت سمانه از فردا (شنبه) بسته خواهد شد. ). ، هفتم فروردین) برای مدت دو روز (تا یکشنبه 8 فروردین) بازگشایی و فعال می شود و بازماندگان می توانند برای خودروی مورد نظر خود درخواست ثبت کنند.

به گزارش میجیک، اقدام برای منع عرضه خودروهای وارداتی یکپارچه با تعیین حساب نمایندگی حامی سازمان حمایت و سپرده گذاری و بلوکه شدن مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در حساب از ۲۹ اسفند لغایت ۲ اسفند ۱۴۰۱.

پس از آن با اطلاعات دریافتی از بانک به سازمان پشتیبانی، متقاضیانی که قدم اول فوق را به درستی انجام داده اند، می توانند با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی و ارائه درخواست خودرو، گام دوم را بردارند. . ثبت نظر

اما بسیاری به دلیل اشتباهات خود نتوانستند در تاریخ ثبت نام کنند، به خصوص در مورد پروکسی حساب به نام (طبق گفته) سازمان های پشتیبانی یا ترافیک سنگین سیستم.

با توجه به مسافت زمان ثبت نام اولیه (تعیین حساب وکالتی و واریز) با طرح فروش فوق العاده ایران خودرو مناسب نیمه شعبان و همواره اعلام می شود متقاضی می تواند از یک حساب پروکسی با موجودی استفاده کند. نیاز برای دو نفر طرح (230 میلیون تومان) و به نفع سازمان برای حمایت از اکانت پروکسی برای شرکت در این طرح، علیرغم تمامی اخبار، برخی از متقاضیان همچنان اشتباه می کنند و از حساب به نفع سازمان حمایت نمی کنند و فکر می کنند پروکسی حساب برای منافع ایران خودرو کافی است اما این افراد از فهرست واجدین شرایط هستند. شرایط حذف شده و نمی تواند به مرحله دوم برسد.

سخنگوی وزارت حراست در پاسخ به سوالی درباره وضعیت افرادی که از حساب های نیابتی به نفع سازمان حمایت نمی کنند، اعلام کرد: با توجه به اینکه زمان فروش ایران خودرو به طرح تخصیص مشترک نزدیک است. خودرو، برخی افراد فکر می کردند که می توانند از حساب های پروکسی که ثبت کرده اند استفاده کنند و به نفع سازمان های پشتیبانی تغییر نکردند. این باعث ایجاد مشکلاتی شد و این افراد حذف شدند.

از سوی دیگر، برخی از متقاضیان در حساب های پراکسی خود دچار مشکل شده و موفق به ثبت نام نشدند و برخی دیگر به دلیل بار ترافیکی در سایت سامانه، با پیام ها و خطاهای مختلف از جمله عدم تطابق ملی، نام خود را پیدا نکردند. کد و شماره تلفن اکانت پروکسی و… قادر به تکمیل ثبت نام نیست.

به این ترتیب امید قالیباف سخنگوی وزارت حراست در تشریح دلایل اختلال در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی از کسانی که درخواست کردند اما نتوانستند ثبت نام را تکمیل کنند عذرخواهی کرد و تاکید کرد: قول می دهیم. . تا آخرین نفر در صورتی که اکانت پروکسی 100 میلیون تومان مسدود شده باشد، ثبت نام تکمیل می شود.

همچنین برای افرادی که نمی توانند در طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه ثبت نام کنند امکان پذیر است پایان ژوئن 1402 یک بار دیگر شانس خود را برای یک ماشین ناخواسته در این اولین دوره عرضه امتحان کنید.

ضمناً با توجه به مواردی مانند سایت پرمشغله سامانه در فاصله زمانی 5 تا 9 اسفند که افرادی که در مهلت مقرر به نام سازمان پشتیبانی اقدام به افتتاح حساب وکالتی می کنند اما در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نمی شوند یا بانک ها نامی را به سامانه ارسال نمی کنند. سیستم در زمان انجام نشده است مجدداً در تاریخ 19 و 19 فروردین سامانه فعال و ثبت نام فرد انجام خواهد شد. سایت برای ثبت نام کنندگان واجد شرایط بازگشایی خواهد شد.

لذا واجدین شرایط ثبت نام می توانند از فردا (شنبه) تا یکشنبه (19 فروردین) به سامانه سامانه به نشانی مراجعه کنند. esalecar.ir برو و برای ماشین مورد نظرت درخواست بده.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا