اقتصادی

ثبت ۳۵۰ هزار تقاضا برای کارت هوشمند سوخت

مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: تاکنون 350 هزار درخواست کارت هوشمند سوخت در سامانه ثبت شده است که به آنها پاسخ داده ایم.

محمد صادقی در گفت وگو با میجیک، با اشاره به آخرین شماره کارت هوشمند سوخت، اظهار کرد: شماره این کارت هوشمند سوخت تولید شده و با توجه به تعداد درخواست ها به مرور زمان تولید و برای متقاضیان ارسال می شود. خانه از طریق پست

وی ادامه داد: کارت هوشمند سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی، نفت و گاز و تمامی متقاضیانی که تا پایان سال 1401 درخواست ثبت نام کرده اند، کارت سوخت ایجاد و برای مالک ارسال شده و کسانی که موفق به دریافت آن نشده اند. . کارت هوشمند سوخت با مراجعه به سایت SCS.Niopdc.ir با وارد کردن VIN خودرو می تواند وضعیت کارت هوشمند سوخت را مشاهده کند که باجه آن منتظر تحویل است.

مدیرعامل سامانه هوشمند سوخت با اشاره به زمان صدور کارت سوخت گفت: با توجه به تعداد درخواست ها یک ماه برای صدور کارت هوشمند سوخت نیاز است.

صادقی تصریح کرد: به همه هموطنان و دارندگان خودرو توصیه می شود سوخت را از کارت هوشمند سوخت خود پر کنند، کارت سوخت شخصی را در اختیار دیگران قرار ندهند و کارت هوشمند سوخت را رمزگذاری کنند. و اگر به هر دلیلی هنگام مراجعه به ایستگاه کارت هوشمند BBM خود را همراه نداشته باشند می توانند از کارت اورژانس پایگاه استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه درخواست ما از تمامی مالکان خودرو استفاده از کارت سوخت شخصی است، گفت: مالکان خودرو با در دست داشتن مدرک هویتی مالک و وسیله نقلیه برای درخواست کارت هوشمند المثنی به یکی از دفاتر خدمات کارت هوشمند مراجعه کنند. (مرکز پلیس + 10) و توصیه می شود با توجه به محدودیت در ارائه کارت پس از اطمینان از مفقود شدن کارت هوشمند سوخت نسبت به ثبت درخواست تکراری اقدام نمایید.

به گفته مدیر سامانه هوشمند سوخت، تلفن صوتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به شماره 09627 هر ساعت پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا