تیمور غیاثی: حاشیه‌های تفتیان و فصیحی زیاد است/ مال این حرف ها نبودند!

تفت

تیمور غیاثی با انتقاد از عملکرد دو دونده ایرانی در مسابقات داخل سالن جهان گفت: ایران در سرعت شانسی برای کسب مدال ندارد.

به گزارش میجیک، حسن تفتیان و فرزانه فصیحی دو دونده ضعیف ایران در مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان بودند. .

فصیحی با ثبت رکورد ۷.۳۹ ثانیه در بین هفت دونده گروه شرکت کننده در جایگاه ششم قرار گرفت. وی در رده بندی نهایی در بین 46 نفر شرکت کننده در رده سی و هفتم قرار گرفت.

تفتیان وی با زمان 6.75 ثانیه پنجم شد و از راهیابی به نیمه نهایی بازماند. در مرحله مقدماتی دوی 60 متر 50 نفر دویدند و 43 نفر شرکت کردند. از این تعداد تفتیان در رتبه 35 قرار دارد.

تیمور غیاثی در گفت وگو با میجیک به عملکرد دو دونده ایرانی در مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان اشاره کرد و گفت: ما، فدراسیون دوومیدانی، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش انتظاری از این دو ورزشکار نداریم. این دو دونده بیشتر از خودشان می گویند. شما همچنین می توانید آن یادداشت را مشاهده کنید. خانم فصیحی در حد آسیا نیست چه برسد به دنیا! آقای تفتیان که پیر شده و مدل شده است. عملکرد او ضعیف بود و 6.75 ثانیه دوید که یکی از بدترین رکوردهای او بود، اما به دلیل نظر او، فدراسیون چاره ای جز ارائه نداشت.

وی افزود: من با کسی دشمنی ندارم و متخصص هستم. این دو نفر به این حرفه تعلق ندارند. در بازی‌های آسیایی در پرتاب و مقداری در پرش طول زنان فرصت داریم. با سرعت، ما هرگز در آسیا شانسی نداشتیم، چه برسد به جهان. این دو حاشیه بیشتر از عملکرد است. او دوست دارد بیرون برود و برای ورزش پول خرج کند.

وی به کسانی که شانس مدال آوری در بازی های آسیایی 2022 را دارند اشاره کرد و گفت: آقای حدادی به دلیل رزومه مشخصی که دارد مدال می گرفت. وضعیت دیسک های کمر نیز رو به بهبود است. من تمرینات او را بررسی و نظارت کرده ام. به عنوان یک کارشناس قول می دهم از 62، 63 متر بپرم و مدال طلا بگیرم. بهنام شیری نیز مصمم است نقره را به دیسک بیاورد. در وزنه برداری اگر چیز دیگری نباشد شاهین مهردلان شانس مدال آوری دارد. در پرش طول زنان، خانم. مبینی در صورت تکرار این رکورد جزو چهار تیم برتر آسیا خواهد بود. مهدی پیرجهان در صورت دویدن کمتر از 50 ثانیه به مدال 100 درصد می رسد. خوشبختانه تمرکز فدراسیون هم روی این افراد است و خیلی خوشحالم که به آنها نزدیک می شوم. امیدوارم نتایج خوبی بگیرند.

مور کهنه کار گفت: “این پایان کار من است و خوشبختانه با بهبود عملکرد جوانانم، قول می دهم در سال های آینده ورزشکاران خوب و تازه وارد شوند.” ، عده ای فدراسیون را تضعیف می کنند و هزینه هایی را بر دوش فدراسیون می گذارند. .

وی افزود: با فعالیتی که از آقای صیامی دیده ام و با دعوت از پیشکسوتان و کارشناسان، قول کسب سه تا چهار مدال در بازی های آسیایی را می دهم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا