تیمور غیاثی: المپیک حق خانم مبینی بود/ در توکیو بضاعت دوومیدانی را دیدیم

ورزشکاران معتقدند عملکرد ورزشکاران ایرانی در بازی های توکیو نشان دهنده ثروت ورزشکاران ایرانی است و دیگر نمی توان انتظار داشت.

به گزارش میجیک ، سه نماینده دوومیدانی ایران در المپیک توکیو عملکرد خوبی نداشتند. احسان حدادی در بین 32 نفر در دیسک 26 ، حسن تفتیان در ترتیب 28 بار در بین 62 نفر در 100 متر و فرزانه فصیحی در بین 50 نفر در 100 متر در رتبه 50 قرار گرفت.

تیمور غیاثی پیشکسوت و دوومیدانی درباره عملکرد تیم ایران در این المپیک به میجیک گفت: ثروت ورزش و میدانی ما به اندازه چند سال قبل است و انتظار مدال نداریم. در سال های گذشته فقط به احسان حدادی فرصت کسب مدال می دادیم اما متاسفانه به دلیل آسیب دیسک کمر نتوانست به نتیجه دلخواه برسد. آقای پیرجهان که تاج را گرفت و اعزام نشد.

وی افزود: ما بیش از این انتظار نداریم و می دانیم که این اتفاق می افتد و بهتر هم نخواهد شد. البته باید فدراسیون را بازی های آسیایی سال آینده برای رسیدن به نتیجه در نظر گرفت و شاید بتواند اتفاق بیفتد.

غیاثی درباره عدم آمادگی احسان حدادی و تصمیم او برای اعزام به المپیک گفت: او سهمیه را کسب کرد و باید انتخاب کند یا نه. بسته به او ، او رفت اما بدتر شد. نمی توان قضاوت کرد که آیا باید برود یا نه زیرا می خواست هر کاری انجام دهد و حداقل به فینال برسد ، اما آسیب کمر مانع از دستیابی به نتایج دلخواه شد.

وی در مورد واکنش حدادی پس از مسابقه که گفته بود به دلیل عملکرد ضعیف ناامید نشده است ، گفت: این بستگی به ورزشکار دارد که آنها چه فکر می کنند و چه اتفاقی افتاده است. فکر می کنم او این را از روی غم گفت. اتفاقاً خیلی عصبانی بود چون خراب شده بود. آیا ورزشکار در المپیک نتیجه نگرفت و گفت عصبانی نیستم؟ آیا با خود و ملت خود دشمنی دارد؟ این را به نارضایتی خود می سپارم.

این ورزشکار درباره حضور فصیحی در مسابقات قهرمانی گفت: به نظر من ، به عنوان قهرمان سابق و کارشناس دو و میدانی ، حق فبیحی برای ورود به المپیک نیست و من حق مبین را در پرش طول می دانم که شانس زیادی برای قهرمانی دارد. المپیک بیش از سهمیه دانشگاه او در بازی های آسیایی مدال داشت ، اما برخی افراد اقدامات شیطنت آمیزی ندارند. خانم فصیحی در 60 متر داخل خانه تخصص دارد ، نه 100 متر ، در حالی که خانم مبینی بیش از 6 متر پرش کرده است. این یکی از معایب و ناراحتی هایی است که دوندگان با آن روبرو هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا