مطالب میجیک

تولید روزانه 7000 ماسک توسط زنان بسیجی – آنلاین نیوز | رسانه های ایران و جهان

لیلا رمضانی ، وزیر مبارزه با خشونت برای زنان جامعه استان زنجان ، در گفتگو با خبرنگار آنلاین ، درباره اقدامات و فعالیت های خواهران بسیجی در اعتراض و دفاع انتشار ویروس کرونا، می گوید: بسیج جامعه بانوان استان زنجان از هفته گذشته با همکاری گروه های جهادی و بسیجی خواهران در حوزه جوامع برای جمع آوری کمک های مردمی از که بسته می شود از مواظب خودتان باشید مهم برای خرید

وی افزود: تاکنون 100 میلیون کمک مالی عمومی جمع آوری و خریداری شده است از مواظب خودتان باشید مهم وی با کمک برادران بسیجی در مردم و نیازمندان هزینه و توزیع کرد.

رمضانی با اشاره به دیگر فعالیت ها و فعالیت های خواهران بسیجی در ایالت ، گفت: از مهمترین کارهایی که در همه ریشه ها و جغرافیای بسیجی انجام داده ایم ، خیاطی است. ” روبرو بنابراین ، زنان گروه جهادی ماسک می دوزند و آنها را به دریای سرخ وصل می کنند.

رئیس مجموعه بانوان استان زنجان ادامه داد: به طور متوسط ​​روزانه 6 تا 7 هزار ماسک توسط خواهران بسیجی دوخته می شود.

وی گفت: برای کمک به پرستاران و پزشکان معالجه بیمار. تاریخ امدادگران ما آمادگی خود را برای کار در هر مرکز بهداشتی و درمانی که برای ماندن آنها نیاز دارد اعلام کرده اند.

رمضانی با بیان دیگر اقدامات دیگر برای پیشگیری و شیوع بیماری ، گفت: بنابراین ، در بازرسی ، خواهران بسیجی در خانه هستند و بررسیش کن اعضای خانواده سعی کردند با بیماران آشنا شوند و آنها را به بیمارستان گزارش دهند.

دکمه بازگشت به بالا