تولید در آسیا روی ریل توسعه

تولید در آسیا روی ریل توسعه

فعالیت‌های تولیدی در بیشتر بخش‌های آسیا در ماه جولای به رشد خود ادامه دادند، با افزایش سفارش‌های جدید که رشد تولید را حفظ کرد، حتی با بدتر شدن شرایط عملیاتی در سایر بخش‌ها، از جمله چین.

به گزارش میجیک، بسیاری از کارخانه های شمال آسیا که ظاهر بهتری نسبت به رشد صادرات دارند، در حوزه توسعه باقی مانده اند. شاخص مدیران خرید تولیدی تایوان از 53.2 در ژوئن به 52.9 در ژوئن افزایش یافت، در حالی که کره جنوبی از 52 به 51.4 و ژاپن از 50 رسید. ماه گذشته به 49.1 کاهش یافت.

اسامه بهاتی، اقتصاددان گفت داده های شاخص مدیران خرید ژوئیه نشان داد که بخش تولید کره جنوبی شاهد بهبود مستمر در شرایط عملیاتی، با افزایش تولید و سفارشات جدید، اما با نرخ های پایین تر بود. در جنوب آسیا، ویتنام، تایلند و فیلیپین بالاتر از سطح 50 باقی ماندند، در حالی که اندونزی وارد قلمرو انقباض شد. فعالیت در مالزی از 49.9 در ژوئن به 49.7 کاهش یافت.

بهبود نابرابر با تداوم ضعف در چین در تضاد است، جایی که شاخص رسمی مدیران خرید تولیدی در روز چهارشنبه نشان داد که فعالیت کارخانه برای سومین ماه متوالی کاهش یافت. در حالی که تولید در ماه گذشته از 49.5 در ژوئن به 49.4 افزایش یافت، فعالیت های غیر تولیدی در ساخت و ساز و خدمات به 50.2 کاهش یافت که کمتر از میانگین پیش بینی شده 50.3 بود. مقامات چینی این کاهش را ناشی از تقاضای ناکافی بازار و شرایط آب و هوایی شدید در برخی مناطق دانستند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، تنش های ژئوپلیتیکی پس از ترور اسماعیل هنیه، رهبر سیاسی حماس توسط اسرائیل، تهدیدی برای این چشم انداز است. قیمت نفت به بالای 80 دلار در هر بشکه افزایش یافت زیرا تاجران خطر تشدید درگیری و اینکه آیا می تواند منجر به حملات بیشتر به کشتی هایی شود که از دریای سرخ عبور می کنند یا تولید و صادرات را تحت تأثیر قرار می دهد، ارزیابی کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا