اقتصادی

توسعه اکوسیستم دانش بنیان راهی برای حضور دررقابت‌ بین المللی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مجتبی حمیدیان مرکز اطلاع رسانی شرکت دیروز در مراسم افتتاحیه صندوق سرمایه گذاری پژوهش و فناوری (CVC) سنگ آهن شرکت که با حضور معاون علمی، فناوری و دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: ، استاندار یزد. فرماندار موفقیتمدیران شرکت بر اساس دانش و جمعی از مدیران و مسئولان استان و شهرستان یزد موفقیت در مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات یزد برگزار شد، بیان کرد: برای تسریع در توسعه فعالیت ها برنامه مدونی داریم که امیدواریم نتایج این برنامه مشخص و ملموس باشد.

وی بیان کرد که فعالیت های یک سال این شرکت در حوزه دانش بنیان به مرز پذیرش رسیده است، گفت: امروز یک شرکت بزرگ صنعتی تبدیل شده است. ابر صنعتی سازی به این معنا که و همزمان در زمینه های مختلف فعالیت می کنند.

گفت: اگر لازم باشد صنعت مگا اگر به درستی شناسایی و مورد توجه قرار گیرد، قطعاً می‌توان به آینده اقتصادی موفقی در کشور امیدوار بود.

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد مرکزی با اشاره به افتتاح مرکز نوآوری نوین بافقی و خانه نخبگان موفقیت وی بیان کرد: این فعالیت برای تامین و مدیریت نیروهای نخبه و کارآفرین است که خوشبختانه معاونت علمی قول خوبی برای حمایت از نیروهای کارآفرین و توسعه هسته داد. با تکنولوژی داده شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت این مرکز نیازمند سرمایه گذاری است، تصریح کرد: شرکت آهن و فولاد مرکزی راه اندازی صندوق CVC را در گام بعدی پیگیری می کند که امروز با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شد.

حمیدیان افزود: شرکت آهن و فولاد مرکزی قبل از ابلاغ و صدور قانون جهش های دانش بنیان سرمایه گذاری هایی را برای تسریع در فعالیت شرکت های دانش بنیان انجام داد اما صدور مجوزها سرعت فعالیت را افزایش داد و امروز شاهد نشانه ای هستیم. . از قرارداد با شرکت های دانش بنیان.

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا