مطالب میجیک

توسعه اشتغال پایدار زنان با همراهی سازمان توسعه صنعتی ملل متحد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حامد فروزان» در نشستی با صندوق کودکان سازمان ملل متحد که با حضور «سندین»مدیر پروژه استخدامی سازمان UNIDOشهرکی جوان نماینده سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل متحد در ایران، نماینده وزارت امور خارجه، وزارت جهاد کشاورزی، صندوق توسعه صنایع دستی و انجمن های تجاری گفت: پروژه های مشترک موفق توسعه کسب و کار. و اشتغال پایدار برای جوانان زنان و افراد دارای معلولیت در کشور نیازمند سرمایه گذاری های کلان هستند UNIDO اراده.

وی گفت: این طرح به همت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حمایت سازمان توسعه صنعتی ملل متحد از سال 1394 در زمینه فناوری اطلاعات، پوشاک، زنبورداری، گردشگری، صنایع دستی، کفش و چرم آغاز شده است. محصولات.”

مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از مهمترین خواسته های سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل متحد را اتصال تولیدکنندگان و بازارهای داخلی به بازارهای منطقه برای توسعه صادرات دانست. ، به جذب منابع مالی و رشد کسب و کارهای دانش بنیان کمک می کند.

«سندین»مدیر پروژه استخدامی سازمان UNIDO وی با اشاره به تمدید این پروژه تا سال 2023 افزود: این پروژه در سال های گذشته طراحی شده است و برای استفاده بهینه و بهینه نیازمند مطالعات جدید است. به روز رسانی است.

جوان شهرکی، نماینده سازمان توسعه صنعتی ملل متحد در ایران در تشریح پیشرفت و اشتغال پروژه گفت: به دنبال شناسایی منابع مالی جدید هستیم تا پروژه به عنوان یک الگوی مناسب به سرانجام خوبی برسد. .

دکمه بازگشت به بالا