تنها بانوی تکواندوکار ایران در المپیک: انگیزه زیادی برای رفتن روی سکو دارم

تکواندوکار وزن 57 کیلوگرم بانوان تکواندوی المپیک ایران عزم خود را برای حضور در المپیک تأیید کرد.

به گزارش میجیک و به نقل از فدراسیون تکواندو ، ناهید کیانی چهارمین دختر تکواندو صعود کننده به المپیک است و اکنون هنوز از رقابت و افتخار ورزش ایران دور است. ونوس از 8 سالگی تکواندو را آغاز کرد و اولین مدال خود را در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان بدست آورد و پس از آن توانست بر روی سکو و سومین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا بایستد. وی همچنین در بازی های آسیایی ، یونیورسیاد و مدال های طلای کشورهای اسلامی موفق به کسب مدال برنز شد و اکنون خود را برای کسب مدال المپیک آماده می کند.

چهارمین تیم تکواندوی زنان ایران سالهاست که تلاش می کند و اکنون فقط یک قدم با هدف بزرگ فاصله دارد. در زیر سخنان ناهید کیانی در روزهای منتهی به این مسابقه آمده است:

مسابقات قهرمانی آسیا یک تجربه عالی برای من بود

سهمیه مسابقات آسیا در اوایل ماه ژوئن برگزار شد و خدا را شکر که اجازه شرکت در بازیهای المپیک را گرفتم. پس از آن در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کردم که تجربه بسیار خوبی برای من بود و توانستم برخی از کمبودهای خود را درک کنم تا بتوانم بهترین نتایج را در المپیک کسب کنم.

من می خواهم ببینم که تکواندوی بانوان با دو سهمیه در المپیک توکیو شرکت می کنند

من به عنوان سومین نماینده تکواندوی بانوان در المپیک شرکت کردم و کاملاً شگفت آور بود. اگرچه نمی خواستم تنها نماینده زن در توکیو باشم ، اما موفقیت آمیز نبود و سعی کردم مقام دوم را با مدال هایی که اهدا کردم پر کنم و شهروندانم را خوشحال کنم.

من تصمیم گرفته ام که در 4 سال گذشته در المپیک شرکت کنم

هر ورزشکاری وقتی می خواهد شغلی را شروع کند ، فکر می کند که المپیک و مدال است. من چهار سال پیش مصمم به شرکت در المپیک بودم که خدا را شکر می کنم و اکنون تقریباً یک قدم به مرحله نهایی نزدیک شده ام.

من نیمی از وزن اول المپیک و نیمی از وزن دوم المپیک هستم ، که برای من چیز خوبی است و شاید اگر وزن یکسان باشد ، نتوانم سهمیه کسب کنم. بازیکنان خوبی در دو وزن حضور دارند و تفاوتی وجود ندارد ، اما در ابتدای راه و با توجه به اینکه در وزن دو برابر هیچ قدرت بدنی نسبت به حریف ندارم ، اعتماد به نفس من کمتر است ، اما الحمدالله می توانم یک ترک معروف را نشان دهم نماینده در مسابقات ترکیه. من باختم و بعد از آن اطمینان پیدا کردم که می توانم در این وزن نیز موفق شوم.

من از 8 سالگی تکواندو را شروع کردم اما از این به بعد جدی شدم

من از هشت سالگی تکواندو را شروع کردم و در آن زمان ، چون من و خواهرم بسیار شیطان بودیم ، مادرم در تعطیلات تابستان در کلاس ها ثبت نام کرد ، اما با وجود اینکه هنوز جوان بودم ، این مسئله بسیار جدی شد و من نمی توانستم تکواندو را رها کنید. من معمولاً ورزش را به درس ترجیح می دهم ، که برای مادر و خانواده بسیار آزار دهنده است. امیدوارم با بهترین نتایج به شما پاداش داده شود.

هرکسی که می خواهد مدال بگیرد کاری به نام این رویداد ندارد

من چیزهای خوبی مانند جام جهانی ، بازی های آسیایی ، قهرمانی آسیا و یونیورسیاد و اکنون مسابقات المپیک را تجربه کرده ام. من از کسانی که چندین بار در این مسابقات شرکت کرده بودند سوال کرده بودم ، اما همه آنها می گویند و معتقدند که بازیهای المپیک با دیگری تفاوتی ندارند و فقط اسامی است که آنها را نگران می کند. من تمام تلاشم را می کنم تا در این رویداد راحت بازی کنم. فکر می کنم اوضاع مثل بازی های آسیایی یا یونیورسیاد است و با ذهنی آرام می توانم نتایج خوبی بگیرم.

بدون diraguhi ، این دوره با دوره ویروس کرونا متفاوت است و شرایط ایجاد شده متفاوت است ، اما من به پرونده اهمیت نمی دهم زیرا مطمئن هستم افرادی که می خواهند مدال بگیرند ، روحیه و رویداد چیز زیادی نیست تأثیر بر او.
من فقط می خواهم در روز مسابقه عملکرد خوبی از خود نشان دهم

در روزهای باقیمانده ، به عکس هایی از مدال ها و سکوهای المپیک که منتشر شده اند نگاه می کنم و حتی عکس هایی از مدال های المپیک را در پس زمینه تلفن خود برای مشاهده در هر زمان و ارسال می کنم. من می خواستم مدال المپیک را قبل از ارسال آن در ذهنم داشته باشم و اینجا روز مسابقه است. فقط عملکرد خوبی از خود نشان دهید. بدون diraguhi ، اگر من می توانم نتیجه گیری این رویداد عالی بود ، من خریدم تصویر دیده می شود.

با کمک کارکنان ، همه دشمنان را تجزیه و تحلیل کردم و امیدوارم بتوانم از آنچه تاکنون آموخته ام استفاده کنم. تکواندو هر روز تغییر می کند و بازیکنان را به روز می کند. ناهید کیانی را نمی توان با سال گذشته مقایسه کرد و مطمئنا سایر بازیکنان نیز همین وضعیت را دارند.

دهکده ای در کرونا همه را آزار می دهد

در این زمان اوضاع باعث ایجاد همه افراد کرونا شد ، به خصوص که ما در اردوگاه هستیم و نمی توانیم خانواده او را ببینیم. این مطمئناً به ما قدرت قلبی زیادی می دهد که کمبود آن را داریم ، یا حتی تمرینات خارج از فدراسیون ما بسیار محدود است و از نظر ذهنی پیش می رود ، اما ما می توانیم کنار بیاییم و کرونا ثابت می کند که همه چیز قطعاً درست است. این برای ما مناسب نیست و ما باید اکنون خوشحال باشیم و از سلامتی قدردانی کنیم. در بقیه اوقات ، ما سعی می کنیم پروتکل بهداشتی را دنبال کنیم تا اتفاقی خیلی نزدیک به خدا نیفتد.

لحظه کسب مدال و خوشحالی بعد از آن مانند هر احساس دیگری نیست

در هر اردویی که این کار را انجام می دهیم ، برای هدف مشخص و کسب مدال در یک رویداد برتر می جنگیم و فکر می کنم این تنها کسی باشد که می تواند باعث شود او در بیمار بماند و به فکر کسب مدال باشد و لذت ببرد. ، که با هیچ احساسی قابل مقایسه نیست.

من از نظر ذهنی آماده بودم و سعی می کردم تا روز مسابقه در بالاترین سطح قرار بگیرم. با کمک دکتر حمزه و تکنیک های او ، می توانم روند ذهنی خود را بهبود بخشم و امیدوارم موفق باشم.

من می خواهم ابتدا مدال المپیک بگیرم تا بتوانم جوایز گرند پری را بدست آورم و سپس در مسابقات جهانی بازی کنم.

من آنها را وادار می کنم که برای ما دعا کنند

من از جامعه می خواهم که نماز خیرخواهانه خود را در این مدت همراهی کنند. روز سختی را پشت سر گذاشتیم و استرس زیادی وجود دارد ، من می خواهم شما با انرژی مثبت داده شده این استرس را به حداقل برسانید و برای ما دعا کنید.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا