تمرین بانوی دونده در پارک برای رکوردشکنی!

فرزانه فصیحی گفت: وی پارک را به دلیل مسافت فاصله از مسیر آموزش داده است.

به گزارش میجیک ، فرزانه فصیحی که رکورد دونده 60 متری ایران را با یک اسپرینت 60 متری شکست ، در حال حاضر در حال آموزش برش اسپرینت های 100 و 200 متری است. وی با وجود شیوع بیماری عروق کرونا ویروس قلب و تعطیلی یک باشگاه ورزشی ، هرگز تمرین را متوقف نکرد و برنامه خود را منحصراً در سلول انفرادی ادامه داد. فاسیحی در حال حاضر هنگام باز شدن پیست در پارک مشغول تمرین بود و گفت که او از ورزشگاه عقباب آفتاب دور است.

فصیحی به میجیک گفت: “من در پارک ها و مکان های مختلف ورزش می کنم. این بسیار دشوار است زیرا ورزشگاه عنبلاب آفتاب تنها مسیری است که الان در آن قرار دارم و خیلی از من فاصله دارد.” دو ساعت طول کشید تا به ورزشگاه و دو ساعت برای بازگشت به ورزشگاه برسم و سه ساعت ورزش داشتیم که باعث خستگی من شد. هیچ مسیر نزدیکی برای تمرین وجود نداشت ، بنابراین من در پارک ها و محیط های غیر استاندارد تمرین می کردم.

وی تلاش های خود را برای تعیین رکورد در 100 و 200 متر توصیف کرد و گفت: هدف من تعیین 100 و 200 متر است و من هرگز برای رسیدن به آن تمرین را متوقف نکرده ام. اگرچه این تمرین آغاز شده بود ، اما زمین تمرین من آنطور که انتظار می رفت در حال تغییر و اجرا نبود ، اما یکی از اهداف من رسیدن به رکورد 100 و 200 متری ایران بود که قرار بود به زودی محقق شود.

تعلیق المپیک 2020 گفت: “این برای من خوب است زیرا یک سال دیگر برای رسیدن به هدفم برای المپیک دارم.”

در پایان ، فصیحی اظهار داشت: امیدوارم این وضعیت به یکباره تمام شود و تفریح ​​زیادی داشته باشد ، زیرا در حال حاضر ورزشکاران مشخص نیستند. امیدوارم اگر به مسابقات قبلی برگردیم ، به زودی مسابقه آغاز می شود و من به صدر آمادگی خود برای تنظیم رکورد خوب در 100 و 200 متر می رسم.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا