مطالب میجیک

تمام تمرکزم بر روی کسب سهمیه المپیک توکیو است/باید کرونا را به چشم یک فرصت دید

میجیک / هرمزگان افسر ملی هرمزگانی گفت: “من امیدوارم که سوابق من بتواند با ورزشکاران المپیک سهمیه توکیو کنار بیاید.”

هدیه کاظمی که هم اکنون با تیم ملی کشورمان در تایلند به سر می برد تا در مسابقات مقدماتی المپیک توکیو شرکت کند ، افزود: به دلیل شرایط کرونا ، اکنون در هتل قرنطینه هستیم تا قوانین کشور میزبان را رعایت کنیم. و از روز بعد طبق پروتکل بهداشتی می توانیم از امکانات ورزشی در محل اقامت استفاده کنیم.

وی گفت: “اکنون ما در حال بررسی برخی از تمریناتی هستیم که می توان روزانه با استفاده از وسایل شخصی شخصی در اتاق انجام داد.”

کاظمی با تعیین اینکه همه شرایط برای تایلند موفقیت آمیز بوده است ، افزود: “اگرچه دستیابی به سهمیه المپیک در تایلند دشوار است ، اما من تمام تلاش خود را می کنم تا این سهمیه را برای کشورم حفظ کنم و به آرزوهای دیرینه خود برسم.

دارنده مدال نقره المپیک آسیایی 2018 جاکارتا در کایاک 500 متری گفت علاوه بر مشکلات ، شیوع تاج فرصتی بود تا بتوانیم خود را برای مسابقات آینده آماده کنیم ، زیرا ویروس کرونا در سراسر جهان گسترش یافت و همه ورزشکاران او را تحت تأثیر قرار داد گرفته شده و اکنون فرصتی برای استفاده دارد.

با اشاره به اینکه هدف فقط پیروزی در سهمیه تایلند است و این برنامه برای همه زمان ها برنامه ریزی شده است ، این کروز هرمزگانی گفت: ممکن است با پیگیری این مهم با مردم کشور خجالتی نباشد و رکورد کامل این ورزش را بدست آورم.

کاظمی با اشاره به لزوم قایقرانی به عنوان یکی از برنده ترین رشته ها در بازی های آسیایی و المپیک ، گفت: رشته قایقرانی این است که امسال باید تمرینات را اجرا کنیم و به خاطر این واقعیت که باید اردوگاه ، هزینه های زیادی متحمل شده است “. با این شرایط ، ما نیاز به حمایت بیشتر اسپانسرها داریم و بیشتر ، با داشتن یک باشگاه فعال و یک لیگ پویا ، می توانیم هواداران بیشتری را جذب کنیم.

سرانجام ، وی در مورد حمایت از مسئولان افزود و به قول های خود عمل کرد: من تصمیم گرفته ام تا این مسابقه در این مورد صحبت نکنم و همه را روی مسابقات تایلند متمرکز می کنم و سپس به شما می گویم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا