مطالب عمومی

تلاش دکتر طهرانچی برای ارتقای جایگاه علمی و پژوهشی کم‌نظیر است

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، سارا فلاحی در نشست هیات مدیره دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام اظهار کرد: در شرایط کنونی که دنیا به سمت ورشکستگی اقتصادی پیش می رود، دکتر طهرانچی حلال مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه در حوزه کارکنان و کارکنان است. اساتید ارتقاء سطوح علمی، آموزشی و پژوهشی منحصر به فرد و ارزشمند است.

وی افزود: وزارت علوم در گذشته دانشگاه آزاد اسلام را رصد کرده و به بحث توافق حوزه و جایگاه رفیع این دانشگاه بسنده کرده است. بعضاً در سال‌های اخیر، برخی از دانشگاه‌های غیرانتفاعی که حتی یک هیات علمی ندارند، در مقطع کارشناسی ارشد اعطا می‌شوند، در حالی که دانشگاه آزاد اسلامی یک موسسه علمی با هزاران هیات علمی است و این دیدگاه بی‌اعتبار شده است. باید جایگزین شود. مجلس و دولت باید به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نهادی برآمده از انقلاب توجه ویژه داشته باشند. درخواست دانشگاه آزاد حق است و برخی از دانشگاه ها هیأت علمی ندارند. اما او یک رشته عمومی را ارائه می دهد. از این رو نگاه به این دانشگاه باید تغییر کند و کارکنان و اساتید از راه های قانونی به دنبال تغییر در این نگاه باشند.

سخنگوی فراکسیون دانشگاه آزاد شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه تحقیرآمیز دانشگاه آزاد قابل قبول نیست، گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی انواع خدمات ملی به جامعه علمی ارائه می شود و دانشگاه یکی از ارکان آن است. توسعه علمی در جهان انتظار خدمات ملی; اما در حالی که یک دانشگاه نیاز به خدمات دارد، یک موسسه منطقه ای محسوب می شود. باید از ظرفیت علمی بزرگ دانشگاه آزاد اسلام برای ارائه طرح های مختلف به مجلس و طرح طرح ها توسط نمایندگان استفاده شود.

فلاحی با توجه به توان علمی اساتید دانشگاه آزاد اسلام، برای تدوین طرح های مجلس و بررسی لوایح دولت در مجلس از نخبگان این دانشگاه کمک و مشاوره گرفت و برای پذیرش علم اعلام آمادگی کرد. و کمک های فکری این جامعه بزرگ نخبگان.

افزایش حقوق اساتید و کارکنان در سال جاری قابل توجه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام همچنین گفت: برگزاری رویداد ملی گام دوم دانشگاه نقطه عطفی در تاریخ دانشگاه است و قطعا برگزاری این رویداد می تواند استعدادهای ناب جوانان ایرانی را شکوفا کند. “

بهروز ناصری تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد واحدهای دانشگاهی در مناطق پست و دورافتاده کمک شایانی به توسعه عدالت آموزشی کرده و اکنون با حضور دکتر تهرانجی این دانشگاه به دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی تبدیل شده است. .

وی افزود: افزایش حقوق کارکنان و اعضای هیأت علمی در مقایسه با افزایش حقوق سایر موسسات و ادارات بی نظیر است و تا امروز وضعیت معیشتی کارکنان و اساتید لحاظ نشده است.

به گزارش آنا، سارا فلاحی نماینده ایلام از اعضای تمام وقت هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام است و پس از این دیدار از بخش های مختلف این واحد دانشگاهی بازدید و با کارکنان دیدار کرد.

آخرین پیام / 4121 /

دکمه بازگشت به بالا