مطالب میجیک

تعیین سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال زنان/ مریم ایراندوست هدایت بزرگسالان را برعهده گرفت

مربیان تیم ملی فوتبال زنان در سه رده سنی بزرگسالان ، نوجوانان و نوجوانان مشخص می شوند.

به گزارش میجیک ، فدراسیون فوتبال سرمربیان تیم های ملی فوتبال زنان را در رده های سنی بزرگسالان ، جوانان و نوجوانان معرفی می کند. بنابراین ، مریم ایراندوست به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال ، تیم جوانان توسط مریم آزمون هدایت شد و شادی ماهینی به عنوان سرمربی تیم جوانان به کار خود ادامه داد.

شهره موسوی ، نایب رئیس فدراسیون امور بانوان ، در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: بر اساس اساسنامه فدراسیون ، انتخاب سرمربی تیم ملی بانوان و پیشنهادات به شورا مسئولیت آن است معاون سوم رئیس و رئیس گروه زنان. گروه زنان ، ما سرمربی پیشنهادی را به عزیزی خادم ، رئیس فدراسیون و سایر اعضای هیئت مدیره اعلام کردیم ، که با موافقت اعضا ، سرمربی زنان ملی ، از آنها بهره مند شد تیم فوتبال منصوب شد.

وی افزود: بر این اساس مریم ایراندوست به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان ، مریم آزمون به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 20 سال و شادی ماهینی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 20 سال انتخاب شدند. 17 تیم ملی. “

موسوی در پایان نشان داد: ما با افرادی که این را دوست دارند خواهیم بست. برنامه و اردوی تیم ملی فوتبال در ادامه از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر می شود.

به گزارش میجیک ، تیم ملی فوتبال بانوان ایران که از آوریل 2009 تعطیل است ، در ماه سپتامبر به 1400 جام آسیا راه پیدا می کند و طبق اعلام فدراسیون فوتبال ، تیم جوانان در ماه ژوئن به کفا اعزام می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا