برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

تعبیر خواب روسری قرمز

خواب روسری یکی از خواب های معمول است.اگر شما هم روسری در خواب دیده اید و دنبال تعبیر خواب روسری می گردید می توانید در این مطلب از براحتی تعبیرخواب روسری را مطالعه نمایید و متوجه شوید روسری چه تعبیری دارد.

ممکن است شما بریا تفسیر خواب خود نیاز داشته باشید که را نیز بدانید با کلیک بر روی لینک آبی رنگ می توانید این مطلب را نیز مشاهده نماید.

تعبیر خواب مقنعه و روسری از دید حضرت امام جعفر صادق ع

دیدن روسری در خواب تنها چهار معنی دارد که این چهار معنی عبارتند از زن و کنیز برای آقایان و خادم و سود بردن برای آقایان.یعنی معنی دیدن خواب برای خانم ها و اقایان استفاده از جنس مخالف است.

زن -کنیزک – خادم – سود بردن از زنان

آنلی بیتون

روسری گرانبها شهرت و موفقیتی در آینده است که نصیب بیننده خواب خواهد شد و این آینده زیاد هم دور نیست

دیدن روسری کهنه از دست دادن ثروت است که این ثروت می تواند یکدفعه از دست برود و یا کم کم از دست شما برود.

مولف

دیدن مقنعه و روسری برای زن مرد است و برای مرد زن است و بعبارتی می توانیم بگوییم دیدن روسری معنی اش جنس مخالف است.

افتادن روسری از سر زن از دست دادن شوهر است که می تواند از طریق طلاق باشد و یا مردن همسر مدنظر باشد.

ابراهیم کرمانی

روسری برای زن شوهر است و اگر مجرد است شوهرش دهند

روسری سبز بر سر داشتن مرد دین دار است

روسری سفید بر سر داشتن مرد مومن است

روسری قرمز بر سر داشتن شوهر شاد داشتن است

روسری سیاه در سر داشتن مرد اندوهگین است

روسری کبود رنگ بر سر داشتن مصیبت است

روسری زرد بر سر داشتن ب۱۱ بهمن ۱۳۹۵

تعبیر خواب روسری، تعبیر خواب شال یا چارقد معمولا در تفاسیر معبرین اسلامی و غربی به یک مفهوم بیان می‌شوند. با تعبیر خواب روسری پاره، روسری خریدن و… با ادامه این مطلب همراه باشید.

تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا

ستاره | سرویس سرگرمی تعبیر خواب روسری و پوشاکی مانند روسری (شال، چارقد و …) برای زنان نشانه حیا و شرم است و برای مردان بیانگر خفت و خواری است لازم به ذکر است تعبیری که معبرین غربی برای روسری بیان می‌کنند با تعابیری که معبرین اسلامی گفته‌اند متفاوت است زیرا در اسلام حجاب واجب و دیدن آن مرسوم‌تر ولی در کشورهای غربی این گونه نیست. مجموعه مجله ستاره با بررسی روانشناسی و نظریات اسلامی در رابطه با انواع خواب‌ها به این موضوع پرداخته است.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: روسری یا چارقد معرف شرم و حیا و استکناف و خویشتن داری بیننده خواب است. این خواب را معمولاً زنان می‌بینند و مردان به ندرت اتفاق می‌افتد که در خواب روسری مشاهده کنند مگر این که در ارتباط با یک زن باشد یا در نتیجه جایی از خواب چارقد و روسری به یک زن برسد.

تعبیر خواب روسری دختر مجرد | تعبیر خواب روسری رنگارنگ

مشاهده روسری در خواب برای مردان خفت است و سبکی و بی مقداری نزد مردم است و چنان چه مردی در خواب ببیند که روسری یا شال خریده موردی پیش می‌آید که سبک می‌شود و به شخصیت او اهانت می‌شود و از این بدتر وقتی است که بیننده خواب ببیند روسری یا چارقد به سر کرده است.

  • تعبیر خواب روسری و شال اشاره به زنی دوست داشتنی و متعهد برای رسیدن به هدف دارد.
  • روسری در خواب بیانگر زنی است که راه درست را به شما نشان می‌دهد در زمانی که شما در حال گرفتن تصمیم اشتباهی هستید.
  • اگر روسری دیده شده در خواب به رنگ قرمز باشد تعبیر خوشحالی به همراه دارد و اگر سبز باشد بیانگر صلح است و اگر رنگ مورد علاقه شما باشد نشانه پیشرفت در کاری است که شما از شروع آن هراس و ترس دارید.
  • اگر شما در خواب شال به سر دارید نشانه دوستی با مردم است.
  • دیدن روسری کهنه و بی بها در خواب، علامت آن است که ناچار ثروت خود را با دیگران می‌دهید.
  • اگر دختری خواب ببیند شال بر سر می‌کند، علامت آن است که می‌کوشد مردی را از انجام وظیفه و کار اصلی‌اش باز دارد.
  • دیدن روسری گرانبها در خواب، نشانه آن است که در آینده مشهور و موفق می‌شوید.

برای کسب درآمد؛ کافیه یکسری قواعدی که ثروتمندان بلد هستن رو تو هم یاد بگیری. اینکه چطوری پول دربیاری و ثروتمند بشی تو جلسه‌ی آموزشی بهت یاد داده شده. بعد ازدیدن این جلسه، زندگیت عوض میشه.

مطیعی تهرانی: چنان چه خانم بیننده خواب ببیند روسری پاره و کثیفی دارد در محیط خانواده غمین و افسرده می‌شود و اندوهی برای او می‌رسد. روسری بیننده خواب اگر بزرگ و بی قواره باشد در محیط خانواده گرفتار نابسامانی و پریشانی می‌شود و بین زن و شوهر اختلاف پدید می‌آید که به اختلاف سلیقه منوط است. اگر کسی روسری شما را گرفت مورد اهانت قرار می‌گیرید بخصوص اگر روسری شما را بکشد و به زور بگیرد. چنان چه کسی روسری شما را پاره کرد برای شما آبرو ریزی به وجود می‌آورد و لطمه شدید می زند.

تعبیر خواب روسری خریدن

به تعبیر معبرین غربی، اینکه در خواب ببینید روسری می‌خرید اشاره به مالی دارد که به لطف یکی از نزدیکان خود کسب خواهید کرد. اگر فردی را در حال خریدن روسری مشاهده کردید بدین معنی است که از محل خوبی کسب درآمد خواهید داشت و به لطف این مال مشکلات زندگی‌تان حل و فصل خواهد شد.

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط

یماری شوهر است

روسری آبی در سر داشتن در خواب نشانه رسیدن به آرامش است.

جهت خرید روسری کلیک کنید

دکمه بازگشت به بالا