مطالب میجیک

تعارض منافع باعث می شود جایگاه لازم به زنان داده نشود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، انسیه خزعلی در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی 1401-1402 دانشگاه دین و دین قم و افتتاحیه دانشکده زن و خانواده با بیان اینکه امیدوارم بانوان ارزش خود را در پیام رسانی نشان دهند، گفت: . و تدبیر و به فرموده مقام معظم رهبری تمرین در رساندن پیام و تبیین جهاد و تاریخ گری اگر درست بفهمند گفت: همان طور که امام راحل فرمودند «زنان در خط مقدم نهضت هستند و من زنان را رهبری می پذیرم» رهبری در قلب را نشان می دهد و ذهن را سامان می دهد که زنان مادر، مربی هستند. و مربیان می توانند این وظیفه مهم را انجام دهند

وی با بیان اینکه اولین قدمی که برای تربیت باید برداشته شود زنان است، گفت: نقش انبیا و نقش تربیت نقش بسیار ارزشمندی است که به زنان داده شده است و در شرایط فعلی که در زمان خود هستیم. . جنگ ملایم، مسئولیت سخت و دشواری است. و در این شرایط اهمیت جایگاه زن و خانواده بیشتر نمایان می شود.

معاون رئیس جمهور با تایید گفتمان گفت: باید در مسائل و مبانی این حوزه تحقیق کرد و در انتقال، روش ها و ابزارهای القایی هنرمند بود تا دنیا و نسل جدید بفهمند. هدف و پیام را به خوبی برقرار کنید و با آن ارتباط برقرار کنید

وی ادامه داد: در بخش با استفاده از نخبگان در حوزه‌های مختلف و همه کسانی که در حوزه زنان و خانواده فعالیت می‌کنند، پوشش مناسبی داریم و از دیدگاه‌ها و پژوهش‌های جدید بهره می‌بریم و باید بیش از یک ماه وقت بگیریم.

خزعلی با بیان اینکه باید وضعیت زنان ایرانی را به دنیا معرفی کنیم، خاطرنشان کرد: در بسیاری از سمت ها وضعیت بهتری نسبت به میانگین جهانی داریم مثلا در پرداخت حقوق. الزهمه برابری زن و مرد، در بسیاری از جلسات در نیویورک، هنگام صحبت با وزرای زنان و امور اجتماعی کشورهای دیگر، باور نکردند تا زمانی که وزیر فنلاند گفت که ما هنوز نمی توانیم حقوق مساوی بین زن و مرد را در کشور خود برقرار کنیم. کشور . کشور.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در هیچ کشوری بیمه درمانی و ناباروری به این شکل پوشش داده نمی شود، گفت: وقتی به رئیس مجمع سازمان ملل در مورد پوشش بیمه سلامت روستائیان گفتم ایشان بسیار خوشحال شدند و ایشان به این موضوع اشاره کردند. توییت. در حال حاضر

خزعلی گفت: مسائل سواد، پیشرفت علمی، سلامت، سن زنان و… موضوعاتی است که به خوبی با آن ها ارتباط برقرار نکرده ایم. صبح به همین دلیل یکی از وظایف ما بیان عملکرد در هنگام گفتمان سازی است.

وی در ادامه با بیان اینکه تعارض منافع گاهی باعث می شود که پست های لازم به زنان داده نشود و گاهی تضاد منافع باعث می شود اسلام را آن طور که می خواهیم معرفی نکنیم، گفت: هیچ دینی مانند اسلام نیست که بتواند از ما محافظت کند. شأن و منزلت واقعی زن باید به خاطر داشته باشند که متأسفانه در ارائه صحیح گفتمان اسلام و انقلاب این نقص را داریم.

دکمه بازگشت به بالا