تصمیمات جدید برقی برای عبور از نصاب های جدید

سخنگوی صنعت برق از تشکیل جلسه تخصصی با حضور وزیر نیرو در «اتاق بحران مرکز ملی تحویل برق» و اتخاذ تصمیم جدید خبر داد.

به گزارش میجیک، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر گفت: با توجه به اینکه دو هفته بسیار گرم در کشور خواهیم داشت، صبح فردا جلسه ای با حضور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت توانیر برگزار می شود. یکسان. نمایندگان در اتاق بحران مرکز ملی دیسپاچینگ برق کشور برگزار و تصمیم جدیدی برای دو هفته سخت گرفته می شود.

وی گفت: این پیش بینی حاکی از ورود موج گرمای جدید در خاورمیانه و ایران است که باعث افزایش دمای هوا می شود، کشورهای منطقه از جمله خلیج فارس با قطعی برق و همچنین قطعی برق مواجه خواهند شد. کشور. کویت برنامه خاموشی را منتشر کرده است. ما با ایثار و تلاش ساعتی کارکنان صنعت برق توانسته ایم برق را به صورت پایدار تامین کنیم که در نیروگاه رامین مشاهده می کنید، اما ادامه این روند منوط به همکاری مشترکین است زیرا تنها با همکاری مشترکین می توانیم از این شرایط سخت عبور کنیم.

رجبی مشهدی از قطعی بد برق مصرفی در صورت عدم انطباق خبر داد و افزود: اکنون برای عبور از پیک جدید باید برنامه مدیریت مصرف به طور کامل و دقیق اجرا شود و مشترکین فقیر و پرمصرف خانگی خود را کاهش دهند. مصرف

وی بیان کرد: با تمهیداتی که از قبل اندیشیده شده و تصمیماتی که در جلسه فردا به خصوص با همکاری موثر مشتریان اتخاذ خواهد شد، امیدواریم این دو هفته ویژه را با موفقیت به پایان برسانیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا