تشکیل تیم فوتسال سپاهان، یک برد ۲ طرفه/ برنامه ریزی ‍ ما رسیدن به قهرمانی است

سپاه

تشکیل تیم فوتسال سپاهان، یک برد ۲ طرفه/ برنامه‌ریزی‌‍ ما رسیدن به قهرمانی است

میجیک/اصفهان سرمربی تیم فوتسال دختران سپاهان گفت: امسال لیگ بسیار سختی داریم. بازیکنان در همه تیم ها تقسیم شده اند و ما نمی توانیم هیچ بازی را پیش بینی کنیم. برنامه باشگاه سه ساله است سال اول با حضور خوب در لیگ و سال های بعد برای قهرمانی.

معصومه رضازاده در گفت وگو با میجیک درباره تشکیل تیم فوتسال بانوان سپاهان گفت: با پیشنهادات و بحث هایی که در باشگاه مطرح شد تیم فوتسال تشکیل شد. الحمدلله با همکاری سازمان لیگ و باشگاه سپاهان می توانیم فعالیت های تیمی را آغاز کنیم. در واقع نمی توانید تیم را در دو روز ببندید زیرا باید چندین مرحله را طی کنید. این فعالیت دو برنده شد و باشگاه سپاهان یک باشگاه حرفه ای است بنابراین برای لیگ بانوان و ورزشکارانی که می دانند در یک باشگاه حرفه ای بازی می کنند خوب است.

وی با بیان اینکه تشکیل تیم فوتسال اتفاق بسیار مهمی است ادامه داد: تماس گرفتیم. از این فراخوان حدود 90 بازیکن از سراسر اصفهان حضور داشتند و توانستیم بازیکنان مستعدی را جذب کنیم. باید بگویم زمان کمی داریم که نمی توانیم روی برنامه های آینده تمرکز کنیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سپاهان با تایید اینکه این تیم دیر بسته شد افزود: ایده ما جذب بازیکنان بیشتر است اما هدف باشگاه در سال اول این است که بتواند بازیکنان مستعد بیشتری جذب کند. تیم خیلی از جوانان با تیم هستند که همدیگر را مثل یک پازل حل می کنند. برنامه باشگاه سه ساله است سال اول با حضور خوب در لیگ و سال های بعد برای قهرمانی.

رضازاده با اشاره به اینکه حدود 60 درصد تیم را بازیکنان بومی تشکیل می دهند گفت: امسال لیگ بسیار سختی داریم. بازیکنان در همه تیم ها تقسیم شده اند و ما نمی توانیم هیچ بازی را پیش بینی کنیم. در بازی قبل تیم حریف را شکست دادیم. حریفی که برای قهرمانی آمده بود. باید بگویم که امسال لیگ جالبی است زیرا همه تیم ها واجد شرایط هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا