مطالب میجیک

تشخیص سرنوشت ساز پزشک برای دختر بدمینتون باز ایران/ ثریا آقایی: هنوز برای گرفتن سهمیه شانس دارم

بازیکن بدمینتون ایران گفت: “من هنوز هم شانس پیروزی در سهمیه المپیک را دارم ، اما باید بررسی کنم که دکتر چه زمانی انتخاب می کند تا بتوانم به مسابقات برگردم.”

به گزارش میجیک ، ثریا آقایی ، بازیکن بدمینتون ایران ، در جریان مسابقات لیگ برتر زنان مصدوم شد و مجبور شد تحت عمل جراحی زانو قرار گیرد. وقتی سهمیه المپیک او را پیدا می کند آسیب دیدگی رخ می دهد و او باید برای بازگشت به مسابقات برنامه ریزی کند.

آقایی در مصاحبه با میجیک با بیان اینکه آنها هنوز فرصت شرکت در مسابقات و کسب سهمیه المپیک را دارند گفت: “بسیاری از مسابقات به دلیل شیوع تاج ویروس به تعویق افتاده یا لغو می شوند ، این مسابقه تا پایان سال برگزار می شود. “ژوئن ، اما برای بازگشت به رقابت ، باید نظر دکتر را بررسی کنم و اینکه چه زمانی می توانم به شرایط رقابتی برگردم. البته ، من شروع به تمرین برخی دیگر از بدمینتون می کنم. اگر نظر پزشک من به دلخواه من باشد ، سعی می کنم او را در مسابقات شرکت دهم.

وی در پاسخ به این سال که چقدر خوش شانس بود که سهمیه کاغذی را بدست آورد ، گفت: “من ذخیره سهمیه المپیک هستم و در رده بندی جدید 94 ام هستم ، بنابراین فرصتی دارم ، اما مصدومیت کار را دشوار می کند زیرا من شرکت کنید و امتیاز من را افزایش دهید. طبق برنامه فدراسیون ، سعی کردم هرچه زودتر به مسابقات برگردم ، اما درمان من باید انجام شود تا بتوانم با خیال راحت در مسابقات شرکت کنم.

وی در توضیح اینکه چهار سال پیش به دلیل مصدومیت قادر به شرکت در المپیک ریو نبود ، گفت: “این مسئله واقعاً برای او مشکل است.” در ابتدا شیوع ویروس کرونا باعث متوقف شدن مسابقات شد و من به مدت یک سال نتوانستم در مسابقات شرکت کنم. بعد از آن آسیب دیدم ، اما سعی کردم فکر منفی نکنم و با تجربه جدیدتری به مسابقات برگشتم.

وی همچنین به طور خلاصه توضیح می دهد که چرا به یک لیگ که به او آسیب رسانده است پیوست؟ ” آسیب دیدگی بسیار ناراحت بود زیرا من فرصتی برای کسب سهمیه المپیک داشتم ، اما من همچنین پذیرفتم که این یک ورزش حرفه ای است و احتمال آسیب دیدگی وجود دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا