اقتصادی

تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی و بدون بهره برای جایگزینی پارس

ایران خودرو در اطلاعیه ای از تسهیل شرایط پرداخت خودروهای پیشنهادی برای جایگزینی پارس خبر داد.

به گزارش میجیک، پس از درخواست متقاضیانی که نسبت به مابه التفاوت پرداختی پارس و محصولات جایگزین ابراز نگرانی کرده اند، این خودروساز در این اطلاعیه عنوان کرد: مطابق با خواست مشتری از تسهیلات 100 میلیون تومانی بهره مند شوید. بدون علاقه به تبدیل محصول پارس به خودروی جایگزین A موجود می باشد.

این خودروساز تاکید دارد که با توجه به لزوم اجرای مصوبه شورای عالی استاندارد، برای ارتقای استانداردهای تولید خودرو در کشور و رعایت استانداردهای اجباری در تمامی محصولات خودروسازی ایران، ادامه تولید محصولات پارس در 1403، زیرا هیچ راهی برای انطباق با استانداردها مشروط به دریافت تاییدیه لازم وجود ندارد.

از این رو برای رعایت حقوق مشتریانی که خودرو پارس را از طریق سامانه یکپارچه انتخاب کرده اند، این شرکت توانسته محصولات دیگری را انتخاب کند.

ایران خودرو گفت: برای تامین شرایط فعلی مشتریان، ۱۰۰ میلیون تومان بابت خودروهای جایگزین بدون بهره و اقساط ۱۲ ماهه دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا