مطالب میجیک

تساوی دختران فوتبال کرمان در قهرمانی باشگاه‌های آسیا

تیم خاتون بم در اولین دیدار رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا برابر حریف ازبکستانی به تساوی رسید.

به گزارش میجیک، تیم خاتون بم به عنوان نماینده تیم فوتبال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا از ساعت 16:30 امروز به مصاف سغدیانا از ازبکستان رفت و به تساوی یک بر یک دست یافت.

بازیکنان بم در نیمه اول این دیدار با اشتباه ظاهر شدند و در دقیقه 19 بازیکنان ازبکستان با نفوذ به محوطه 18 قدمی بم توپ را وارد دروازه بم کردند. فشار روی دروازه بم زیاد بود اما نیمه اول با برتری یک بر صفر سغدی به پایان رسید.

در دقیقه 55 این دیدار زهرا سربلی توپ را وارد محوطه جریمه کرد و زهرا قنبری خود را داخل توپ انداخت و با ضربه سر توپ را وارد دروازه ازبکستان کرد. تلاش هر دو تیم ناکام ماند و بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید

مرضیه جعفری سرمربی تیم بم این دیدار را با ترکیب زهرا خواجوی، عاطفه رمضانی، کوثر کمالی، بهناز طاهرخانی، شهناز جعفری زاده، سمانه چکندی، زهرا سربالی، مونا حمودی، ملیکا محمدی، زهرا قنبری و نگین زندی آغاز کرد.

سومین دوره آزمایشی مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا در دو گروه غرب و شرق در حال برگزاری است. تیم های برتر این دو گروه در فینال مهرماه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در ابتدا قرار بود مسابقات غرب با حضور تیم هایی از اردن، هند، ایران و ازبکستان برگزار شود اما باشگاه اردنی انصراف داد و تعلیق فوتبال هند منجر به حذف تیم بانوان این کشور از مسابقات شد. به این ترتیب دو تیم ایران و ازبکستان در یک بازی رفت و برگشت به مصاف هم می روند و بهترین تیم راهی فینال مسابقات می شود.

بازی رفت این رقابت ها امروز با تساوی به پایان رسید. بازی برگشت روز دوشنبه 31 مرداد برگزار می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا