مطالب میجیک

ترس غربی ها از ارائه الگوی زن مسلمان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، انسیه خزعلی امروز در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران و همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر و گرامیداشت مقام زن گفت: . : برای او آرزوی خوشبختی می کنیم که این کریسمس یک جشن باشکوه فجر است و از او برای حل مشکلات جامعه به ویژه مشکلات زنان کمک می خواهیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: این روز بزرگ شرعی است و شایسته است که به زنان داده شود، البته فاطمه (س)س) او در بعد وجودی زندگی خود الگوی جامعه نه تنها برای زنان بلکه برای همه مردان و زنان بود.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته مقام زن و روز مادر گفت: از حضرت خدیجه تا دختر بزرگوار حضرت زهرا (س)س) و اولاد و نزدیکان حضرت زینب (س) ام ساختمان (ص) و بسیاری از زنان اهل بیت با حکمت نبوت کردند ورزی راه را برای استان هموار کرد و در شرایط سخت چالش ها را به فرصت تبدیل کرد.

وی ادامه می دهد: مادران و همسران شهدا با فراق، فداکاری و مشکلاتی زندگی می کنند که حتی بسیاری از مردان با آن دست و پنجه نرم می کنند. زنان کشورمان نقش بسیار سازنده ای در دفاع مقدس دارند و یاور، پشتیبان و یاور سربازان هستند و در غیر این صورت انقلاب اسلامی به این نقطه نمی رسد.

خزعلی گفت: شاید از حضرت زهرا صادقانه به نظر برسد.س) و امالمین (س) ان شاءالله پاسخگوی فداکاری مادران و همسران شهدا باشند.

معاون امور زنان رئیس جمهور گفت: چگونه زنان از خط مقدم حذف نمی شوند. در جنگ و رسانه اگر زنان به دفاع از خود و خانواده خود نروند، دشمن سرمایه را نابود خواهد کرد.

وی تاکید کرد: برخی کشورهای غربی حضور زنان ورزشکار با حجاب را در میادین ورزشی ممنوع کرده اند. این نشان دهنده شدت ترس با مثال زنان مسلمان است.

معاون امور بانوان رئیس جمهور گفت: معاونت زنان با مأموریت ریاست جمهوری برنامه جامع توانمندسازی زنان و رسیدگی به آسیب ها دارد که بر جهاد سازندگی تاکید شده است و در مرحله اول محرومیت زدایی بدسرپرست ها و بی خانمان هاست. زنان در دستور کار است.

این نماینده با مأموریت ریاست جمهوری برنامه جامع توانمندسازی زنان و مقابله با آسیب ها را دارد و در این راستا با تکیه بر نیروهای مردمی حرکت بزرگی را آغاز کرده است.

دکمه بازگشت به بالا