مطالب عمومی

ترامپ: روسیه برنده دیدار بایدن و پوتین بود

عصر دیروز ، پوتین و بایدن برای اولین بار در 10 سال گذشته در ژنو دیدار کردند و در مورد مسائل مختلف گفتگو کردند.

به نوشته روزنامه انگلیسی “دیلی میل” ، ترامپ در پاسخ به این دیدار گفت که بایدن از ملاقات با پوتین نه تنها چیزی نگرفت ، بلکه لوله بسیار معروف “جریان نورد” را نیز به او داد.

ماه گذشته (ماه مه) ، رئیس جمهور ایالات متحده تحریم های این شرکت را لغو کرد و مدیر اجرایی خط لوله خط لوله جریان 2 را که گاز طبیعی را از روسیه به آلمان منتقل می کند ، تکمیل کرد.

براساس این گزارش ، 90 درصد از پروژه مهم خط لوله 2 جریان به اتمام رسیده است ، و بایدن که مخالف سیاست قبلی ترامپ است ، اصرار دارد که با متوقف کردن پروژه با آلمان خصومت ندارد.

دیروز ترامپ در پاسخ به س questionsالاتی در مورد ارزیابی جلسه پوتین و بایدن ، به فاکس نیوز گفت: “حدس من این است که به طور کلی ، ما چیزی دریافت نکردیم. ما یک صحنه عالی برای روس ها ارائه می دهیم و هیچ چیز نمی گیریم. ما از چیزی عبور می کنیم (Rolling Stream 2) که بسیار معروف است. “من لوله رولینگ استریم را متوقف کردم ، و آن متوقف شد ، که برگشت ، و هیچ کس پذیرفت ، و (دیدار بایدن و پوتین) فقط یک روز دیگر (عادی) بود.”

رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه گفت: “من فکر می کنم این برای روسیه خوب است. من نتایج این نشست را نمی بینم.”

دونالد ترامپ گفت: “نتایج انتخابات هدف ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 نیست:” من فکر می کنم انتخابات عادلانه نیست ، اما من می خواهم که او بیاید و به شما کمک کند.

در پایان اولین جلسه ، روسای جمهور روسیه و ایالات متحده در بیانیه مشترکی بر آغاز گفتگوی دوجانبه استراتژیک دیگر درباره کنترل تسلیحات در آینده تأکید کردند.

برخلاف سیاست های دولت ترامپ ، بایدن تأکید کرد که به دنبال تمدید سلاح با روسیه است و در بیانیه مشترکی گفت: “اصلاحیه اخیر عهد جدید نمونه ای از تعهد ما برای کنترل سلاح های هسته ای است.” امروز ، ما دوباره تأکید می کنیم که هیچ جنگ هسته ای وجود ندارد قریب الوقوع است. برنده شد و ما هرگز اینگونه به جنگ نرفتیم. “

گزارش های منتشر شده نشان می دهد که این دو در حال بحث در مورد موضوعات زیادی هستند و ایران یکی از اصلی ترین موضوعات مورد بحث بین روسای جمهور روسیه و ایالات متحده است ، بایدن پس از ملاقات با پوتین گفت که ایران در مورد اصطلاح “سلاح هسته ای” صحبت کرده است. ”

کشورهای غربی به سرکردگی ایالات متحده و رژیم صهیونیستی در سالهای اخیر ایران را متهم کرده اند که در برنامه هسته ای خود اهداف نظامی را دنبال می کند ، موضوعی که مقامات جمهوری اسلامی ایران مرتبا آن را تکذیب و بی اساس می دانند.

311311

دکمه بازگشت به بالا