مطالب عمومی

ترامپ بالاتر از اوباما، «تحسین‌برانگیزترین فرد» آمریکا شد

براساس اخبار بین الملل خبرگزاری آنلاین میجیک ، نتایج نظرسنجی گالوپ در ایالات متحده نشان می دهد که دونالد ترامپ برای اولین بار در لیست 10 مرد تحسین برانگیز در ایالات متحده نظم داشته است.

براساس وب سایت هیل ، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا رکورد 12 ساله باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا را در بالای لیست هواداران آمریکایی شکست.

براساس این گزارش ، نتایج نظرسنجی گالوپ که امروز سه شنبه منتشر شد ، حاکی از محبوبیت ترامپ در ایالات متحده در سال 2020 است.

بر اساس این نظرسنجی ، رئیس جمهور ایالات متحده اکنون با 18 درصد آرا در صدر لیست 10 مرد تحسین شده قرار دارد و اوباما با 15 درصد در رده دوم قرار دارد.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با کسب 6 درصد آرا در جایگاه سوم قرار گرفت. آنتونی فاوسی ، مدیر انستیتوی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا با 3 درصد در جایگاه چهارم قرار گرفت.

براساس نظرسنجی گالوپ ، پاپ فرانسیس ، رهبر برجسته کاتولیک های جهان با دو درصد آرا در رده پنجم است.

ایلان ماسک بنیانگذار تسلا ، برنی سندرز سناتور ورمونت ، بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت ، لبرون جیمز ، بسکتبالیست مشهور آمریکایی و دالایی لاما ، رهبر معنوی تبتی ، با درصدی از آرا next در رده های بعدی قرار گرفتند. این لیست شامل

طبق نظرسنجی گالوپ در سال 2020 ، این ده برابر ترامپ است که در لیست 10 مرد تحسین برانگیز در ایالات متحده قرار دارد. وی همچنین در سال های 1988 ، 1989 و 2011 به عضویت این حزب درآمد.

بایدن فقط یک بار قبل از امسال و در سال 2018 به لیستی از 10 مورد تحسین در ایالات متحده تبدیل شده است.

طبق نظرسنجی گالوپ ، 48 درصد آرا جمهوری خواهان به ترامپ به عنوان بهترین در ایالات متحده رای می دهند ، رکوردی که قبلاً یافت نشده است و هیچ یک از ما نمی توانیم بیش از 2 درصد جمهوری را بدست آوریم.

ترامپ و اوباما همان وابستگان حزب مستقل در ایالات متحده هستند و هر دو 11 درصد آرا را به دست آوردند.

نظرسنجی های گالوپ از اول دسامبر تا 17 دسامبر (11 تا 27 دسامبر) از 1018 بزرگسال در ایالات متحده انجام شده است.

آخرین پیام / متر


دکمه بازگشت به بالا