مطالب عمومی

ترافیک فوق سنگین در این معابر تهران

به گزارش میجیک، سرهنگ ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در پردیس از وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و جاده حرم به حرم گفت. . که اکنون انواع خودروها از شمال به جنوب محور هراز در حرکت هستند، سنگین و روان گزارش شده و خودروهایی که به تدریج از این محور مواصلاتی کشور عبور می کنند.

مهردار خبری نوشت: با اشاره به بارش شدید باران در محور شرق استان تهران و تصادفات مکرر گفت: رانندگان در شرایط جوی و بارندگی شدید بیش از 50 کیلومتر در ساعت رانندگی نکنند چرا که با پدیده سر خوردن در آب مواجه می شوند. در این شرایط خودروهای سنگین و سبک نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه سرعت زیاد، پایین بودن آج لاستیک و عمق آب سه عامل این حادثه است، گفت: متاسفانه در این اقلیم خسارات ناشی از سر خوردن آب وارد می شود. یا هیدروکلوئیدها افزایش و مهارت بر کنترل ماشین در حین رانندگی تأثیری ندارد.

کهریزی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و روان است و همچنین در شهرهایی که از این محور عبور می کنند مانند گیلاوند و مهرآباد با ترافیک سنگین مواجه هستیم.

وی گفت: ماموران پلیس راه با آمادگی 100 درصدی در بزرگراه حضور دارند و ضمن کاهش سرعت تردد با تخلفات حادثه ساز برخورد می کنند. .

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محور مواصلاتی شرق استان رخ نداده است، از ترافیک در دو مسیر محور امام رضا (ع) و جاده حرم – حرم هموار و عادی بود و چون محور این بزرگراه است مشکلی برای تردد وسایل نقلیه وجود ندارد.

کهریزی با اشاره به محدودیت ها و ممنوعیت ها در محور هراز گفت: به منظور افزایش ایمنی تردد در محور هراز، تردد تمامی مسیرها و وانت ها به جز حامل های مواد سوختی و فاسدشدنی ممنوع است.

وی بیان کرد: بارش باران در تمامی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران باعث لغزندگی جاده ها شد و اکیدا توصیه می کنیم هموطنان با تجهیزات کامل زمستانی و با سرعت مطمئنه در محور تردد کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه مسافر با شماره تلفن 76219100 و 21877743 پلیس راه استان جویای وضعیت جوی و ترافیک جاده ای شد و سپس وارد بزرگراه شد، گفت: به عنوان پایان با نزدیک شدن به روز، بار ترافیکی در جاده های شرق استان افزایش می یابد و توصیه اکید داریم که هموطنان مدیریت زمان سفر را در اولویت قرار دهند.

کهریزی بیان کرد: هموطنان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و عجله، استراحت کافی قبل و حین سفر، رعایت حقوق شهروندی و مدیریت زمان سفر می توانند سفری امن و بدون خطر را برای خود و سایر خواهران و برادران رقم بزنند.

233217

دکمه بازگشت به بالا