مطالب میجیک

تداوم تمرینات ساره جوانمردی برای کسب سهمیه قهرمانی جهان

مربی ویژه سارا جوانمردی با ابراز خرسندی از روند تمرینات این تیم ملی چتربازی گفت: تلاش جوانمردی برای کسب سهمیه قهرمانی جهان امارات.

زینب علی اکبری در گفت وگو با میجیک، درباره وضعیت سارا جوانمردی هنگام حضور در جام جهانی کره جنوبی اظهار کرد: او این کار را کرد و حالش بد نبود. اکنون در مراحل اولیه آماده سازی 10 متر در تپانچه بادی است تا کم کم به اوج آمادگی برسد.

وی در پاسخ به سوالاتی در خصوص وضعیت تپانچه بادی 50 متری گفت: جنتلمنشیپ به دلیل جراحات جزئی و وزن این ماده در حال حاضر در این زمینه فعالیتی ندارد و بیشتر بر روی تپانچه بادی 10 متری تمرکز دارد تا بر روی تپانچه بادی 10 متری. مسابقات کره جنوبی که در پایان آگوست برگزار می شود، موفقیت آمیز خواهد بود.

مربی ویژه سارا جوانمردی در پاسخ به این سوال که چقدر به کسب مدال در جام جهانی کره جنوبی امیدوار است، گفت: با هدف حضور پررنگ شوالیه ها در جهان امارات توزیع می شود. همزمان از نظر فنی و روانی با او کار می کردم و الان برای کار با سارا جوانمردی نیازی به روانشناس ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر از روند تمرینی خود راضی است، گفت: سارا به دلیل اینکه مدت زیادی تمرین نکرده بود، زمان برد تا به اوج آمادگی برسد، اما اکنون روند تمرینی او راضی کننده و رو به پیشرفت است.

علی اکبری در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از نظر تجهیزات مشکل خاصی دارید یا خیر؟ وی توضیح می دهد: از نظر تجهیزات مشکل خاصی ندارد، البته اگر مشکلی باشد توسط کمیته ملی پارالمپیک برطرف می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا