مطالب عمومی

تحریم‌های تازه آمریکا علیه ایران

وزارت دارایی در بیانیه ای گفت که دو مرد و چهار نهاد وجود دارد که به لیست مدارس وزارت دارایی اضافه شده اند.

اسامی افراد و سازمان های مجاز به شرح زیر است:

سید محمود ساداتی |

محمد سلطانی |

زندان عادل آباد ، شیراز

شعبه 1 دادگاه انقلاب شیراز

زندان ارومیه

زندان وکیل آباد مشهد

این ادعا اضافه می کند که این مجازات ها بر اساس قانون کاتسا علیه افراد و سازمان ها اعمال شده است. این قانون پس از تصویب توسط سنای آمریکا و مجلس نمایندگان در تاریخ 2 آگوست 2017 و با امضای دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، لازم الاجرا شد.

ساعاتی پیش ، الیوت آبرامز ، فرستاده ویژه آمریکا در ایران ، روز پنجشنبه اعلام كرد كه ایالات متحده این روزها چندین نهاد و مقام ایرانی را از جمله قضات ایرانی درگیر در دادگاه ، زندان و قصاص “نوید افكاری” تحریم كرده است. انجام خواهد داد

به گزارش فاکس نیوز به نقل از آبرامز ، مایك پمپئو وزیر امور خارجه آمریكا سید محمود ساداتی ، رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب شیراز و زندان آدل آباد شیراز را بعد از ظهر پنجشنبه (به وقت محلی) تحریم خواهد كرد.

“انقلاب در دادگاه ها” که مانند مردان ناشناس در ایالات متحده به عنوان دادگاه نیست ، “نماینده ویژه ایالات متحده در ایران در جلسه استماع کنگره امروز.” هدف آن حفظ قدرت برای رژیم (ایران) است و بنابراین کسانی که به دنبال آزادی یا حتی دستور کشتن این افراد را صادر کرد. ”

وی در ادامه اظهار داشت: “او (دادگاه) دستور را از قاضی گرفت ؛” دستورات آیت الله صادر شد و آنها عدالت را مسخره کردند.

نوید شیرازی افکاری بعنوان کشتی گیری که چندی پیش انتقام گرفت زیرا بنا به درخواست والدین ، ​​مقامات دولتی در شهر قتل می کنند.

311311

دکمه بازگشت به بالا