مطالب میجیک

تجمع خانواده شهدا مقابل سازمان ملل و محکومیت درخواست آمریکا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اعلام کرد: خانواده شهدا درخواست آمریکا برای لغو عضویت زنان ایرانی را محکوم کردند. در زیر در کمیسیون جایگاه زن و نشانه های تبعیض در جامعه بین بین المللی به زنان ایرانی

اخباری که در این جلسه قرائت شد به شرح زیر است:

«ما زنان ایرانی هستیم خاکنان، مقاومت و ایثار; ما که تا پای جان عزیزانمان برای آزادی و پیشرفت ایران ایستادیم، امروز اینجا جمع شده ایم تا درد و رنج یک هفته گذشته را برای خود، خانواده و فرزندانمان بیان کنیم.

نماینده زنان ایران کسی است که برای دفاع از امنیت ایران و منطقه در برابر حملات داعش بیش از 17 هزار شهید ترور تقدیم کرد. و اکنون در خیابان های ایران تروریست ها و داعش سلام که توسط استحکام – قدرت غربی ها حمایت می شوند، عزیزان کشته می شوند.

در چند هفته گذشته شاهد تخریب پیکر عزیزانمان در خیابان های شهرمان بودیم و درد را تحمل کردیم اما به مردم دروغ گفتیم. بین المللی آنها دختران را بدون سند می کشند و قربانی معرفی می کنند و پس از آن به دنبال اقدام یکجانبه و قهری سازمان ملل علیه ایران هستند.

ما این اقدامات قهری علیه حقوق زنان را محکوم می کنیم و لغو عضویت زنان ایرانی در سازمان ملل را در راستای تحریم های ظالمانه علیه زنان و کودکان در این کشور و به منظور یکجانبه گرایی و خاموش کردن بسیاری از صداها در این سازمان می دانیم.

پس فریاد اعتراض مان به این کمیسیون و سازمان ملل متحد و ما از آنها می خواهیم که بی طرف و نگران باشند مندی حقوق زنان را بالاتر از کار قرار دهند.

ما از سازمان ملل می خواهیم که عضویت کسانی را که از طریق عملیات تروریستی، هرج و مرج را در کشورهای دیگر هدایت می کنند و دیدگاه های خود را به جامعه جهانی تحمیل می کنند، لغو کند.

لغو عضویت زنان ایرانی در زیر جایگاه زنان در کمیسیون نشانه تبعیض در جامعه خواهد بود بین المللی این علیه زنان ایرانی محسوب می شود.

دکمه بازگشت به بالا