تجلیل از «ثریا آقایی» تا رونمایی از لوح «ACD» در آیین اختتامیه بدمینتون فجر

میجیک/ یزد پرونده سی و دومین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر به میزبانی یزد با حضور مقامات عالی وزارت ورزش بسته شد.

تبریک به

سی و دومین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون با عنوان «جام فجر» که از 10 بهمن ماه و شامگاه گذشته (یکشنبه 15 بهمن) با حضور «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان، «محمدرضا پوریا» رئیس فدراسیون بدمینتون «مهران» آغاز شد. فاطمی» استاندار یزد و سایر مسئولان استانی و کشوری پایان کار خود را اعلام کردند.

در ابتدای این مراسم به ثریا آقایی مربی تیم ملی بدمینتون بانوان و تنها بدمینتون باز المپیکی از سوی وزیر ورزش و جوانان هدیه ای اهدا شد.

ثریا آقایی در بازی های آسیایی اینچئون (2014) و جاکارتا (2018) حضور داشته است. او المپیک 2016 را به دلیل مصدومیت از دست داد.

آقایی توانسته است سهمیه حضور در المپیک 2020 را به دست آورد و به عنوان اولین بانوی بدمینتون زن ایرانی در المپیک لقب بگیرد.

او متولد 19 بهمن 1374 است و از نه سالگی بدمینتون را در تبریز آغاز کرد. او اولین بانوی بدمینتونیست ایران است که سهمیه المپیک را کسب کرده است.

تبریک به

از تبلت ACD باز کنید

همچنین در این مراسم از لوح «یزد پایتخت کشورهای آسیایی» رونمایی شد.

یزد در سال 2024 به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو مجمع گفتگوی آسیایی (ACD) انتخاب و معرفی شد.

مجمع گفتگوی همکاری آسیایی با 35 عضو، جامع ترین سازمان آسیایی است که در سال 2002 با هدف توسعه همکاری های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی تأسیس شد.

تبریک به

در پایان این مراسم «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان نیز از مهران فاطمی استاندار یزد، حسین پارسائیان معاون استاندار و ظهیر حاجی حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد برای میزبانی سی و دومین قدردانی کرد. مسابقات بین المللی بدمینتون فجر.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا