مطالب میجیک

تجربه دختران فوتبال از بازی در گودال مرگ نقش جهان!

تیم ملی فوتبال بانوان سپاهان گفت: بازیکنان این تیم هنگام ورود به ورزشگاه نقش جهان با تعصبات خاصی بازی کردند و بر عملکرد آنها تأثیر گذاشت.

به گزارش میجیک، 15 هفته از لیگ برتر فوتبال بانوان می گذرد و سه تیم برتر امتیازات متفاوتی دارند. خاتون بام، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان به ترتیب با 40، 38 و 37 امتیاز سه تیم برتر رقابت‌های قهرمانی هستند.

هاجر دباغی، ملی پوش سپاهان درباره عملکرد این تیم در نیم فصل دوم لیگ و کاهش اختلاف امتیاز با بالای جدول به میجیک گفت: در شروع نیمه دوم خوب کار کردیم و نتیجه گرفتیم. ” در نیم فصل اول بدشانس بودیم. در بازی با سیرجان تیم برتر بودیم، اما داور پنالتی نگرفت و در آخرین دقیقه گل زد. در بازی با بم متاسفانه تاج داشتم و بازی نکردم، اما هم تیمی هایمان خوب کار کردند و چند بار فوتبال بازی کردند. در دیدار مقابل ذوبیا با اشتباه جدی داور دو امتیاز از دست دادیم. مشکلی که باعث شد اختلاف امتیاز تیم های بالای جدول بیشتر شود.

وی افزود: در نیم فصل دوم قسم می خوریم بهترین نتایج را می گیریم، خوشبختانه تا اینجای کار همه چیز خوب بوده و همه عوامل از جمله حمایت باشگاه، آرامش تیم، نقش آفرینی در دنیا، کادر فنی و همه بازیکنان تأثیر دارند.

ملی پوش سپاهان درباره بازی در ورزشگاه نقش جهان که ابتدا به تیم بانوان سپاهان منصوب شد، گفت: بازی در این ورزشگاه بسیار تاثیرگذار است و ما در این زمین خیلی خوب بازی می کنیم. البته زمین صفائیه هم چمن خوبی است اما نقش دنیا فرق می کند. سبک بازی ما در زمین است و در آنجا واقعا خوب کار می کنیم. از طرفی وقتی وارد زمین می شویم، تیم تعصب خاصی به خود می گیرد. هواداران این ورزشگاه را “حفره مرگ نقشه جهان” نامیده اند.

وی به برگزاری بازی این تیم بدون تماشاگر اشاره کرد و گفت: متاسفانه بازی ما بدون تماشاگر برگزار شد. البته در هفته پانزدهم چند بازی با تماشاگران برگزار می شود و امیدوارم در هفته شانزدهم اجازه ورود تماشاگران ما به ورزشگاه را داشته باشند.

دباغی درباره شانس سپاهان برای قهرمانی در لیگ گفت: هنوز 6 هفته فرصت باقیست، هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و هیچ تیمی نمی تواند خود را قبلا قهرمان بداند. پس همگی در حال دعوا بودند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا