تاکید فراکسیون زنان مجلس بر حمایت از ورزش بانوان

بانوان | ورزش بانوان

تاکید فراکسیون زنان مجلس بر حمایت از ورزش بانوان

فراکسیون بانوان و خانواده مجلس در پیامی تاکید کرد: حمایت بیشتر از ورزش بانوان در المپیک پاریس نتایج خوبی را برای کشور در عرصه بین المللی به همراه خواهد داشت و مزایای ورزش بانوان ایران را برای پیشرفت بیشتر در بزرگترین مسابقات جهانی به ارمغان می آورد. ورزش رویداد

به گزارش میجیک، متن پیام فراکسیون بانوان و خانواده مجلس پس از سربلندی ورزشکاران کشورمان در المپیک 2024 پاریس این است: رقابت و رقابت دیدنی المپیک 2024 پاریس با درخشش ورزشکاران ایرانی به ویژه در رشته های کشتی و تکواندو نشان از توانمندی های کاروان ورزشی کشورمان دارد.

در این میان موفقیت ضامن دختران ایرانی، بانوی «ناهید کیانی» تاریخ ساز کشورمان به مدال نقره رسید و «مبینا نعمت زاده» دیگر تکواندوکار سرشناس کشورمان به مقام قهرمانی رسید. مدال برنز، نقطه قوت ورزش اسلامی ایران است، پس در پرتو این افتخار عزیزم.

البته حمایت بیشتر از ورزش بانوان نتایج باشکوهی را در عرصه بین المللی برای کشور عزیزمان به همراه خواهد داشت و باعث بهره مندی ورزش بانوان ایران در بزرگترین رویداد ورزشی قهرمانی جهان خواهد شد.

در سایه الطاف الهی، دارنده مدال طلای المپیک آقایان سعید اسماعیلی و محمدهادی سروی در کشتی و آرین سلیمی در تکواندو و مهران باخدری دارنده مدال نقره در تکواندو و امیرحسین زارع، حسن یزدانی و «رحمان عموزاد» در رشته آزاد. . کشتی فرنگی و “علیرضا محمودی” در کشتی آزاد و همچنین دارنده مدال برنز آقایان “امین میرزازاده” در کشتی آزاد و “امیرعلی آذر پیرا” در کشتی آزاد همگی می درخشند.

سپاس خداوندی را که غیرت ورزشکاران پرتلاشی را عطا فرموده و تمام تلاش خود را برای سربلندی ایران اسلامی و برافراشتن پرچم سربلندی کشورمان و سرود سرود ملی جمهوری اسلامی به کار بسته اند.

فراکسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی این موفقیت را به ورزشکاران عزیز و خانواده های عزیزشان، مربیان و کادر فنی پرتلاش، سرپرستان و مسئولان پرتلاش فدراسیون ها به ویژه دو فدراسیون سرافراز تکواندو و کشتی تجلیل می کند. کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان و همچنین ملت: سربلندی ایران تداوم این پیروزی بزرگ و جوایز بیشتر برای کسب مدال های رنگارنگ و برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند متعال مسئلت دارد. ورزشکاران عزیز عرصه بین المللی.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا