اقتصادی

تاکید استاندار خوزستان بر برخورد با عوامل پمپاژ غیرقانونی آب

میجیک/خوزستان استاندار خوزستان گفت: برخی از موارد قطعی برق به دلیل دخالت نیروی انسانی برای جمع آوری و پمپاژ آب توسط عده ای سودجو است که اقدامی غیرقانونی و در این شرایط خیانت در امانت محسوب می شود و این افراد مخل آسایش عمومی تلقی می شوند. عامل

علی اکبر حسینی محراب در جلسه مدیریت مصرف بهینه آب و برق که امروز 13 تیرماه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در 50 سال گذشته شاهد یک موج گرمای کم سابقه بوده ایم. در جلسه امروز مشکل روستاها و مناطق فاقد آب و برق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه جای نگرانی نیست اما سه یا چهار واحد نیروگاه های رامین، آبادان و زرگان کار نمی کنند و به شبکه بازگشته اند.

حسینی محراب ادامه داد: برخی از موارد قطعی برق به دلیل دخالت انسانی برای جمع آوری و پمپاژ آب توسط عده ای سودجو بوده است که اقدامی غیرقانونی است و در این شرایط نوعی خیانت محسوب می شود و این افراد عامل برهم زدن آسایش عمومی تلقی می شوند. . آن را دریافت خواهد کرد

استاندار خوزستان گفت: ضمن عذرخواهی از روستائیان که به آب نرسیده اند و یا به دلیل وقوع حادثه، امیدواریم با اقدامات لازم شاهد کمبود نباشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا