تامین برق و پایدارسازی ‌شبکه‌ انتقال برق جنوب خوزستان

تامین برق | خوزستان

میجیک/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: در ادامه روند تثبیت شبکه انتقال برق در جنوب خوزستان، نیروگاه آبادان به نیروگاه افق متصل شد.

علی اسدی در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: با اتصال نیروگاه آبادان به نیروگاه افق، برق مورد نیاز جنوب خوزستان (شهرهای آبادان، شادگان و ماهشهر) افزایش یافته و پایداری شبکه افزایش یافته است. افزایش یافته است.

وی با اشاره به طوفان و وزش باد شدید در اردیبهشت خوزستان و آسیب به خطوط انتقال و ابرتوزیع برق در این منطقه، افزود: با بسیج تمامی امکانات در کمترین زمان ممکن، دکل های آسیب دیده و افتاده تا زمان شبکه نوسازی، مرمت و بهینه سازی می شود. به حالت عادی برمی گردد

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با اشاره به تلاش نیروهای عملیاتی و خشونت محیط کار برای عادی سازی شبکه انتقال برق در این منطقه، ادامه داد: با توجه به بسته شدن آغاز پیک مصرف و شدت گرما در جنوب خوزستان در سه شیفت کاری عملیات عادی سازی خطوط 132، 200 و 400 کیلو ولت به پایان رسیده و شبکه به روال عادی بازگشته است.

اسدی تصریح کرد: برای ادامه این گام، با اتصال نیروگاه آبادان به نیروگاه افق با خطوط 230 و 400 کیلوولت، تامین برق منطقه از امنیت و پایداری بیشتری برخوردار می شود.

وی افزود: با این اقدامات تلاش می شود تا پیک مصرف تابستان 1403 با موفقیت پشت سر گذاشته شود و این موفقیت با حمایت مردم در اجرای برنامه مدیریت مصرف محقق می شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از اتمام پروژه بازسازی و ساخت دکل آسیب دیده منطقه شادگان و اتصال نیروگاه آبادان به نیروگاه افق با حمایت و راهنمایی مدیرعامل و نمایندگان شرکت توانیر خبر داد. شرکت و اقدامات کارکنان بخش بهره برداری و سایر ادارات شرکت در جهت تکمیل این پروژه از تقویت و تثبیت شبکه برق منطقه در شرایط گرمای طاقت فرسا بالای 50 درجه و رطوبت بسیار زیاد تقدیر و تشکر کرد. . .

تامین و انتقال برق استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد بر عهده شرکت برق منطقه ای خوزستان است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا