اقتصادی

تامین برق مراکز حساس از ژنراتور پشتیبان در صورت بروز حادثه

میجیک/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به برق رسانی به مراکز حساس از ژنراتورهای پشتیبان در صورت بروز حادثه، گفت: خسارت وارده به شبکه برق اهواز ناشی از این حادثه با تلاش مستمر برطرف شد. نیروهای عملیاتی و اکنون یک شبکه منابع پایدار است.

عبدالحمید عباس شیاری در گفت وگو با میجیک، با اشاره به وضعیت تامین برق در شهر اهواز، اظهار کرد: با توجه به افزایش بار شبکه به دلیل افزایش مصرف، احتمال وقوع حوادث افزایش می یابد و با توجه به اهمیت تامین برق پایدار، حساسیت گروه بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق اهواز نیز برای بار دوم دو برابر می شود.

وی با اشاره به حادثه برق منطقه 2 اهواز افزود: پس از افزایش مصرف برق، روز پنجشنبه 20 خردادماه تجهیزات شبکه دچار حادثه شد و بلافاصله پس از وقوع حادثه، اپراتورهای برق در محل حاضر و شروع به کار کردند. سعی کنید آسیب وارد شده به شبکه را ترمیم کنید. .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز به خبر «قطعی ۱۱ ساعته برق بیمارستان رازی اهواز» پاسخ داد و گفت: پس از این حادثه، برق بیمارستان رازی از ژنراتور پشتیبان تامین شد و خوشبختانه برق رسانی بیمارستان ادامه داشت. . بدون وقفه به دلیل این حادثه.و بیمارستان لحظه ای برق نگرفت.

شیاری گفت: با تلاش مستمر نیروهای عملیاتی تجهیزات آسیب دیده این حادثه تعمیر شده و شبکه برق اهواز پایدار است.

وی با اشاره به برق رسانی مرکز حساس ژنراتور پشتیبان در صورت بروز حادثه، گفت: با توجه به اینکه مرکز حساس باید دیزل ژنراتور داشته باشد، در صورت قطع برق، برق توسط این دیزل ژنراتور تامین می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا