تاریخ سازان بسکتبال بانوان در پیچ و خم حمایت مسئولان یزد

تاریخ سازان بسکتبال بانوان در پیچ و خم حمایت مسئولان یزد

میجیک/ یزد اعزام تیم بسکتبال سه نفره دختران یزد به بازی های آسیایی توسط کشاکوس تامین شد.

مرحله پایانی لیگ سه نفره بسکتبال دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در اسفند ماه 1302 به همت سالن ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و یزد برگزار شد. این تیم به مقام قهرمانی دست یافت و سهمیه حضور در مسابقات آسیایی را به دست آورد.

این تیم باید خرداد ماه آینده برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین اعزام شود، اما اکنون به دلیل کمبود هزینه های مالی، حضور کامل تیم داخلی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

«فاطمه مبهری» سرمربی این تیم در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: تیم بسکتبال سه نفره دانشجویان دانشگاه آزاد استان یزد با ترکیب اصلی پس از قهرمانی موفق به حضور در مسابقات آسیایی شد. مسابقات قهرمانی ایران

وی افزود: این اتفاق برای اولین بار در تاریخ بسکتبال بانوان استان یزد رخ داده است و این تیم چهار نفره متشکل از سه بازیکن بومی و یک بازیکن غیر بومی که اخیرا به تیم اضافه شده است با انگیزه بالایی تمرین کردند. . و آمادگی در مسابقات و ایستادن بر سکوی قهرمانی را دنبال کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در مرحله اخذ مجوزها و روادید لازم هستیم اما متاسفانه نمی دانیم اعزام می شویم یا خیر؟

پیگیر سرنوشت اعزام این تیم از «محمدرضا سده» رئیس شورای ورزش دانشگاه استان هستیم. وی در خصوص اعزام این تیم به میجیک گفت: به تیم یزد سهمیه حضور در بازی های آسیایی داده شده است اما تاکنون به دلیل کمبود بودجه، اعزام این تیم به بازی های آسیایی لغو شد.

وی افزود: هزینه اعزام این تیم باید از محل اعتبارات دانشگاه آزاد یا فدراسیون ورزش های دانشگاهی تامین شود و بخشی از هزینه و مابقی از جای دیگری تامین شود که تاکنون این اتفاق نیفتاده است. اما ما تلاش می کنیم این تیم را تحویل دهیم.

ساده ادامه داد: زمان زیادی تا مسابقات باقی نمانده و فردای آن روز باید تکلیف اعزام مشخص شود و در صورت انصراف، ضرر به آسیا پرداخت شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا