مطالب میجیک

بی توجهی فدراسیون فوتبال به تیم ملی زنان/ اردوی فوتسال لغو شد؟

بانوان ملی پوش تیم فوتسال اردوی کایانه که قرار است در تاریخ 12 سپتامبر اجرا شود ، به دلیل سهل انگاری مسئولان فدراسیون فوتبال لغو شد.

به گزارش میجیک ، تیم ملی فوتسال بانوان ایران که موفق به کسب دو جام ملت های آسیا شده است ، مورد بی توجهی فدراسیون قرار گرفته است. این تیم در ماه سپتامبر با جام 1400 آسیا روبرو است ، اما چندین ماه است که بدون اردو است و هنوز مشخص نیست که وضعیت مبهم چه مدت طول خواهد کشید.

در این شرایط ، مسئولان فدراسیون از برگزاری اردو در زمین کرونا خودداری کردند و از فراهم آوردن شرایط لازم برای آماده سازی بازیکنان خودداری کردند. با این حال ، از زمان شیوع تاج ، تیم ملی فوتسال یک اردوگاه را بیش از سه سطح در یک مرد قرار داد و از همه بازیکنان دعوت شده است تا آزمون را توسط هر تاج اردو آغاز کنند.

قرار است اردوی تیم ملی پس از چند ماه تعلیق در تاریخ 12 سپتامبر برگزار شود ، اما شواهد نشان می دهد که اردو لغو شده است. بازیکنی را که چند روز قبل از اردو از طرف سایت فدراسیون دعوت می شود ، نام ببرید اما اکنون از لیست اعلام شده بازیکنان خبری نیست و شرایط لازم برای برگزاری اردو را آماده کنید.

دو مرحله اردوگاه در ماه آگوست لغو شده است. تیم فنی فوتسال بانوان چندین بار برنامه های خود را اعلام کرده است اما آنها نتوانسته اند این کار را انجام دهند ، بنابراین باید اعتراف کنیم که تیم ملی فعلی هر روز از پیروزی فاصله دارد. مسئله مهم دیگر این است که فدراسیون از کادر فنی و بازیکنان تیم ملی خواسته است تا با رسانه ها مصاحبه نکنند ، بنابراین بدون تصمیم از علنی شدن همه تصمیمات را می گیرند.

فدراسیون فوتبال از سال 2018 که تیم ملی عنوان دوم خود را بدست آورد ، نتوانست اردوی منسجمی برگزار کند. شکست شهرزاد مظفر (سرمربی سابق تیم ملی) ، انتخاب علی رعدی به عنوان سرپرست تیم ، کمبود برخی بازیکنان از اردوی ملی به دلیل تظاهرات عدم پرداخت 22 میلیون قهرمان در آسیا و تأخیر در برگزاری اردو از جمله اقدامات ضعیف مدیریتی است. تیم ملی زنان شکست خورده است.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا