مطالب میجیک

بیک‌لیک‌لی: دختران بسکتبال با جان و دل بازی می‌کنند/ برای صدرنشینی می‌جنگیم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان درباره سطح فعلی لیگ برتر گفت: احساس می کنم دانش تیم در بسکتبال در حال افزایش است. او با اشتیاق و با کیفیت عالی بازی کرد.

به گزارش میجیک، هشت هفته از لیگ اصلی بسکتبال بانوان می گذرد و تیم شهرداری گرکان با 6 برد و 2 باخت در رده دوم قرار دارد.

آخرین دیدار نیم فصل دوم لیگ روز جمعه 27 آذرماه برگزار می شود و شاگردان نیکا بیکلیکلی در گرگان به مصاف پاز تهران خواهند رفت.

بیکلیکلی درباره سطح رقابت های لیگ برتر در نیم فصل به میجیک گفت: برخلاف آنچه که فکر می کردیم امسال لیگ قدرتمند نخواهد بود اما تیم های قوی و خوبی شرکت کرده اند. مسابقات نیز در سطح خوبی برگزار شد. احساس می کنم دانش تیم در بسکتبال افزایش یافته است. او با جان و دل و با کیفیت عالی بازی کرد که قابل تقدیر است. از سوی دیگر گروه بندی مسابقات و رقابت همه تیم ها در یک گروه تاثیرگذار بوده و باعث ارتقای کیفیت مسابقات شده است.

وی درباره عملکرد این تیم در لیگ برتر که با 14 امتیاز در رده دوم قرار دارد، گفت: تیم ما ترکیب جدیدی دارد. چند بازیکن گرگانی داریم و چند بازیکن غیر بومی. ما هنوز برای رسیدن به هماهنگی مطلوب به زمان نیاز داریم، اما راضی هستیم و برای حل مشکل تلاش می کنیم.

وی درباره دو شکست متوالی تیم گرگان در هفته های هفتم و هشتم لیگ مقابل تیم های گروه بهمن تهران و ذوب آهن اصفهان گفت: تا نیمی از دو بازی خوب بودیم. باید از نیم ساعت به بعد دلایل این اتفاق را ببینیم. این می تواند به دلیل خستگی بازیکنان یا تعداد کم تعویض ها باشد.

بیکلیگلی با بیان اینکه اولین قدم برای تیم شهرداری گرگان قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر و سپس فینال و قهرمانی است، تاکید کرد: همیشه به فکر قهرمانی هستیم. در جدول چیز عجیبی نبود و ما در گروه دوم بودیم. برای رسیدن به بالای جدول می جنگیم. این موضوع برای شهرداری گرگان دور از دسترس است.

سرمربی تیم شهرداری گرگان درباره محل برگزاری این دیدار گفت: تمامی باشگاه ها این دیدار را در سالنی که از قبل اعلام شده برگزار می کنند. کف سالن باید پارکت باشد. فکر کنم فقط سالن دانشگاه شریف پارکت نداره و بقیه سالن ها استاندارد هستن. مشکل سالن ها در سال گذشته این بود که مسابقات به صورت متمرکز برگزار می شد و تعداد سالن های استاندارد کم بود اما الان تک بازی است و هر تیمی سالن مخصوص به خود را دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا