اقتصادی

بیش از ۹۵ درصد برنده‌نشدگان در حراج سکه، وجه خود را دریافت کردند

سخنگوی مرکز مبادلات طلا و ارز با بیان اینکه مشکل بازپرداخت متقاضیانی که در حراج سکه برنده نشده اند، مربوط به سامانه مرکز مبادلات ارزی و مربوط به شبکه پرداخت است، گفت: بیش از 95 درصد آنها با بازپرداخت پول مشکلات حل شده است. .

اصغر بالسینی در گفت وگو با میجیک، درباره وضعیت بازپرداخت متقاضیانی که در حراج سکه برنده نشدند، اظهار کرد: متقاضیانی که در اولین حراج شرکت کرده بودند برای بازگرداندن پول خود با مشکل مواجه بودند. این مشکل ربطی به سیستم مرکزی صرافی ندارد و مشکل به دلیل اختلال در شبکه پرداخت است که در حال انجام است.

آنها بیان می کنند که بیش از 95٪ از افرادی که در بازپرداخت مشکل دارند، مشکلات آنها حل شده است. وی گفت: مابقی حتی اگر مشکلی در سیستم مرکز مبادلات و مشکل شبکه پرداخت وجود نداشته باشد، مشکل را حل می کنیم تا فرآیند بازپرداخت نیز تکمیل شود و متعهد هستیم. برای حل مشکلات مردم و هیچ نگرانی برای بازگشت پول مردم وجود ندارد. .

سخنگوی مرکز مبادلات طلا و ارز در پاسخ به اقدامات انجام شده برای جبران خسارت کسانی که برنده نشده اند و پولی که به آنها بازگردانده نشده است، گفت: این موضوع از نظر عددی و درصدی کم است و بیشتر مردم مشکلات حل شده است و سایر موارد با وجود اینکه مربوط به شبکه پرداخت است اما ادامه دارد و همه کسانی که درخواست استرداد می کنند پول خود را پس می گیرند.

ادامه مطلب

برنده حراج سکه نقره سوخت

کسانی که در حراج سکه برنده نشدند غمگین باشند. پول مسترد خواهد شد

بالسینی در تشریح سومین حراج سکه که امروز برگزار شد، بیان کرد: سومین حراج مرکز مبادلات با استقبال خوب اهالی برگزار شد. این حراج تا ساعت 15 امروز ادامه دارد و مردم می توانند سفارشات خود را ثبت کنند. پس از پایان دوره سفارش، رتبه بندی سفارشات انجام شده و نتیجه اعلام خواهد شد. یکشنبه 21 اسفند و دوشنبه 22 اسفند حراج خواهیم داشت.

وی بیان کرد: در حراج روز چهارشنبه بیش از 72 هزار قطعه سکه به ثبت رسید که 10 هزار قطعه سکه به 5 نفر با میانگین قیمت 12 میلیون و 588 هزار تومان ارائه کردیم. در مزایده اول به دلیل عدم درک متقاضیان از روند ثبت قیمت و سفارش، تعداد اختصاص داده شده 1118 نفر بوده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا