اقتصادی

بیش از ۱۸۵ هزار واحد شهری نهضت ملی توسط بنیاد مسکن اجرایی شد

میجیک/مازندران معاون مسکن شهری بنیاد انقلاب اسلامی از اجرا و بهره برداری بیش از 145 هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد مسکن خبر داد.

«حمیدرضا سهرابی» روز چهارشنبه 7 تیرماه در حاشیه بازدید از مجتمع 50 واحدی اقدام ملی مسکن در شهرستان عامل در گفت و گو با خبرنگار میجیک، اظهار کرد: تا کنون حدود 146 هزار متقاضی این خانه به سامانه مسکن معرفی شده اند. مسکن ملی طرح حرکت

وی با بیان اینکه تاکنون پی سازی بیش از 60 هزار واحد انجام شده و اسکلت سازی و سفت کاری بیش از 25 هزار واحد انجام شده است. تکمیل شده است، افزود: با روند ساخت واحدهای شهری در طرح نهضت ملی ساختمان، بیش از 5500 مسکن با رضایت به متقاضیان واگذار شده است.

تحویل 10 هزار خانه شهری نهضت ملی مسکن تا پایان امسال

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری حدود 10 هزار مسکن شهری در قالب طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان واگذار شود.

به گفته سهرابی، بنیاد مسکن تقریباً در همه شهرها به جز تهران، مسئولیت اجرای نهضت ملی مسکن را بر عهده دارد.

بیش از 185 هزار واحد شهری نهضت ملی توسط بنیاد مسکن اجرا می شود

افزایش تسهیلات پرداخت مسکن تا سقف 550 میلیون تومان

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کشور همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار میجیک مبنی بر پرداخت تسهیلات در قالب طرح نهضت ملی مسکن گفت: سقف بدهی 550 میلیونی برای تمامی شهرهای کشور در سال 2018 است. کشور. مصوب شورای پول و اعتبار و ابلاغ بانک مرکزی به بانک های عامل.

سهرابی با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته تخصیص زمین و پرداخت تسهیلات به سرعت افزایش یافت، تصریح کرد: نهضت ملی مسکن طرحی بر اساس نیاز است. این بدان معناست که در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا زمانی که متقاضی پروژه نباشد و زمین مناسب در دسترس نباشد، کار آغاز نخواهد شد.

وی در خصوص همکاری بانک ها برای اعطای تسهیلات نیز گفت: بانک مسکن تاکنون اعطای تسهیلات را در طرح نهضت ملی مسکن اجرا کرده و از ابتدا همواره طرح بنیاد مسکن را پیگیری و همکاری خوبی داشته است.

بیش از 185 هزار واحد شهری نهضت ملی توسط بنیاد مسکن اجرا می شود

کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی در نهضت ملی مسکن

معاون مسکن شهری بنیاد انقلاب اسلامی نیز در پاسخ به میجیک از کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی نهضت ملی مسکن به ۱۸ درصد پس از تصویب در شورای عالی مسکن خبر داد.

تا کنون نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن 23 درصد بوده است، سهرابی گفت: کاهش نرخ سود تسهیلات یکی از مواردی است که در شورای عالی مسکن با حضور رئیس جمهور مطرح شده و به تصویب رسیده است. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا