مطالب میجیک

بیست‌وهفتمی دختران هندبال ایران در قهرمانی جهان/ سه پله صعود نسبت به دوره قبل

تیم ملی هندبال بانوان ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان جهان به پیروزی رسید و در رده بیست و هفتم قرار گرفت.

به گزارش میجیک، دختران فوتبال ایران از ساعت 10 امشب در دیدار فینال مسابقات قهرمانی جوانان جهان به مصاف حریف آسیایی خود ازبکستان رفتند و با نتیجه 40 بر 31 پیروز شدند و در رده بیست و هفتم قرار گرفتند.

دختران فوتبال ایران در دوره های قبلی این مسابقات در رده سی ام قرار گرفتند و در حال حاضر با 3 مقام در رده بیست و هفتم قرار دارند.

شاگردان شفیعیان در مراحل اولیه این مسابقات در گروه A با تیم های هلند، رومانی و برزیل همگروه بودند و مقابل سه تیم با اختلاف شکست خوردند. آنها با این سه شکست در گروه خود در رده آخر قرار گرفتند و به جام ریاست جمهوری راه یافتند.

تیم ایران در گروه اول پرزیدنت کاپ قرار گرفت و با تیم های برزیل، تونس و شیلی هم گروه شد که مقابل تونس شکست خورد اما مقابل شیلی پیروز شد. او مقابل برزیل بازی نکرد و نتیجه مرحله مقدماتی حساب شد.

دختران فوتبال ایران برای رده بندی 25-28 ابتدا به مصاف جمهوری چک رفتند که مغلوب این تیم شدند و در نهایت با پیروزی مقابل ازبکستان در رده بیست و هفتم ایستادند.

نتایج تیم ملی هندبال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی جوانان جهان:

ایران 34-11 هلند

ایران 15-33 رومانی

ایران 22-30 برزیل

ایران 23-26 تونس

ایران 27-25 شیلی

ایران 40-31 ازبکستان

بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان هندبال دختران جوان از 30 ژوئن تا 10 جولای به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می شود. در این مسابقات 32 تیم حضور دارند.

آسمان بدوی، فاطمه مرهیس، شهرزاد نصوحی، نسترن فراهانی، الناز یارمحمدی توسکی، مائده اسحقی، زهرا فتوتی، صبا دهقانی، فاطمه شاهین، سعیده قسنفری، آرزو بهمئی، الهه نیکان، صبا زنگنه، بازیکنان ایرانی در این مسابقات.

نشامین شافعیان مربی، مهدی دراری مشاور فنی، ناسترن کارگر ابریشم، فیزیوتراپ و شادی باقری روانشناس کادر فنی تیم ملی ایران هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا