مطالب میجیک

بیانات رهبری ضرورت برگزاری همایش جایگاه زن در تمدن را دوچندان کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، شیدا مهنام دبیر همایش “جایگاه زنان در ایران و اسلام” در مورد سازمان مجازی این همایش سخنرانی کرد.

وی گفت: این همایش بخش اولیه طرح تحقیقاتی در قالب یک جنبش روشنگری در مورد نقش و جایگاه این همایش بود که به توصیه آیت الله سید محمد خامنه ای رئیس بنیاد ایران شناسی ، رئیس این کنفرانس در مورد اهمیت آن برگزار شد. در تقویت خانواده ، زنان در جامعه امروز به ارتقاء سلامت اجتماعی و توسعه پایدار می پردازند.

وی تصریح می کند: بنیاد ایران شناسی با تکیه بر هویت و هویت زنان ایرانی – اسلامی می خواهد آگاهی خود را افزایش دهد ، تفکر کند و مؤلفه هایی را تأثیر بگذارد که در این زمینه تأثیرگذار است و علی. بخصوص بیانات مقام معظم رهبری در ستاد ملی علیه نبرد کرونا درباره اهمیت شادی خانواده و همچنین نقش زنان و همچنین قدردانی “هل“در بحران امروز ، زنان نیز باید این مشکل را برطرف کنند.

توسط؛ این پروژه با خلاصه ای از مقالات برگزیده ، سخنرانی های همایش در قالب پوشه های ویدئویی و جلسات نقد و بررسی در سایت کنفرانس آغاز می شود و همچنین از رادیو و تلویزیون جمهوری اسلامی ایران پخش می شود. جلسات ویژه ای با مضامین برگزار کنید: “جایگاه زنان در آفرینش و توسعه” ، “زنان در دستیابی به صلح و پیشرفت طولانی مدت بر اساس تاریخ و تمدن ایرانی و اسلامی” ، “زنان در زندگی و ترویج میراث فرهنگی غیر واقعی” ، “زنان؛ مراقب باش و “اعتقادات” ، “زنان برای تقویت خانواده” ، “زنان در اقتصاد خلاق ، کارآفرینی و مسئولیت اجتماعی” ، “زنان و آینده پژوهی در علم و فناوری در کشورهای اسلامی و غربی” ، “زنان در رسانه و فضای مجازی “” فرصت ها و تهدیدها “مطابق با یک اجتماع و اخبار قبل از همین علاقه ، بنیاد ماه رمضان ماه آینده در ایران برگزار می شود.

وی افزود: در طی این فرایند تحقیق علمی ، بحث و گفتگوهای ارزشمند با کارشناسان و محققان ذیربط در عرصه بین المللی توسط اعضای کمیته علمی این همایش انجام می شود.

وی افزود: امیدوارم در این پروژه ارزشمند بتوانیم نسبت به سایر تمدنها و مذاهب آگاهی از مواضع زنان در تمدن ایرانی و اسلامی را افزایش دهیم.

بنیاد مطالعات ایران دعوت از همه محققان و متفکران می تواند ثروت درگیر در یک کنفرانس مجازی را افزایش دهد و از نظرات همه اعضا استقبال می کند تا بتوانند یک کنفرانس مجازی جلوه کنند.

برای اطلاعات بیشتر ، علاقه مندان می توانند به وب سایت کنفرانس به آدرس jin.iranology.ir مراجعه کنند.

دکمه بازگشت به بالا