مطالب میجیک

بوستان بانوان تویسرکان کارآمد نیست/ هزینه های احداث بر باد رفت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین – گروه استان ها: پارک بانوان تویسرکان در سال 94 آغاز به کار کرد و در زمینی به مساحت 3500 متر مربع احداث شد و برای ساخت این پارک بانوان 600 میلیون تومان وام اعطا شده است.

متأسفانه با همه این هزینه ها، باغ بانوان تویسرکان که سال ها برای بهره برداری از این پروژه بانوان شهر منتظر آن بودند، ناکام ماند.

مواجهه با برخی از مجموعه های ساختمانی با پارک مشکل ساز است ساخته شده است و یک خانم با پوشش راحت نمی تواند در این پارک که به عنوان پارک بانوان تویسرکان افتتاح شده است به تفریح ​​و ورزش بپردازد.

صدور مجوز غیرقانونی در کنار پارک بانوان

در سال 1375 پارک بانوان در تویسرکان افتتاح شد که این پارک یکی از پروژه های دوره چهارم مجلس شورای اسلامی بود اما آنطور که باید پاسخگوی نیاز بانوان این شهر نبود. این مکان اطراف پارک را احاطه کرده است و اکنون پارک را نمی بیند و هزینه های پروژه را به راحتی هدر می دهد و هدف اصلی پارک بانوان که آسایش و رفاه زنان است را زیر سوال می برد.

پارک بانوان تویسرکان ناکارآمد است/ هزینه های ساخت به هدر رفت

ساختن باغ زنانه راهی برای تفریح ​​است

یکی از اهداف پارک بانوان ایجاد شور و نشاط در بین زنان و دختران به ویژه مادرانی است که ساعاتی را مشغول کار، مسکن، بچه دار شدن، آشپزی و … هستند. ازدواج طبق تحقیقات انجام شده این زنان باید یک ساعت در روز وقت بگذارند و به دور از دغدغه های زندگی وارد محیطی دلپذیر شوند و این امر از افسردگی در بین زنان جلوگیری می کند.

احداث پارک های بانوان از ابتدا بر اساس توافق و رد بوده است، اما اگر منطقی و منطقی به آثار این کار نگاه کنیم، به راحتی می توان دریافت که توسعه پارک های بانوان در هر شهر و شهرستانی کاملا ضروری است. و نیازهای اولیه زنان.

احداث باغ جدید بانوان

شهردار تویسرکان در گفتگو با خبرنگار آنلاین ادامه داد: پس از احداث پارک بانوان در آن زمان مجوز صادر شد که باعث شد پارک ساختمان های کنار خود را نبیند. و غیره اعطای پروانه ساخت با دقت زیادی انجام نشده است.

محمد حسین پور گفت: پارک بانوان دیگری نیز به بهترین شکل برای تویسرکان ایجاد می شود و از این پارک به عنوان پارک امن استفاده می شود.

حسین پور بابیان اینکه برای منطقه هستند میر ویژه برنامه رازی تویسرکان آه تو وی گفت: ما یک شهربازی و یک پارک پرندگان خواهیم داشت و رایزنی در مورد این پروژه در حال انجام است. آره و سعی می کنیم سرمایه را از دست ندهیم.

شهردار تویسرکان بابیان اینکه بسیاری از اموالی که داریم با جایگزینی شورا و شهردار در دفعات قبل با گرفتن قولنامه و سپس سند از بین می رود و تلاش می کنیم دست این افراد را کوتاه کنیم و شورا قوی تر شود. . از شهرداری در این زمینه حمایت کنید.

شهردار تویسرکان گفت: برای جلوگیری از افراط طبقاتی در ساخت و ساز، ادله قانونی و نقاط ضعف در مذاکرات ساخت و ساز را یک میلیارد تومان برای مقابله با ازدحام جمعیت قرار داده ایم.

پارک بانوان تویسرکان ناکارآمد است/ هزینه های ساخت به هدر رفت

توسعه ورزش بانوان در تویسرکان

رئیس شورای اسلامی استان همدان در این خصوص در گفتگو با خبرنگاران آنلاین گفت: احداث پارک در چهارمین دوره شورای شهر تویسرکان انجام شد که با همکاری سایر اعضا در خدمت ایشان بودم اما متاسفانه در دوره پنجم پروانه ساخت صادر شد. ما در طبقات زیادی هستیم که مشرف به پارک هستند.

مریم مرادیه وی گفت: در سال های اخیر قهرمان درخشان بانوان و ملی پوش شهرستان تویسرکان در رشته های مختلف ورزشی شده ایم و این امر مستلزم توسعه ورزش بانوان است.

وی تاکید کرد: باید بپذیریم که نشاط اجتماعی جامعه در گرو توجه ورزش در همه اقشار به ویژه بانوان است و با ارتقای سلامت ورزشی بانوان که مربیان آینده کودکان هستند می توان به سلامت جامعه و خانواده کمک کرد. “

وی ادامه می دهد: در شهرستان تویسرکان باید به جانمایی صحیح و جانمایی صحیح پارک بانوان توجه ویژه شود و این امر متاسفانه مدت هاست که از ذهن مسئولان این شهرستان دور بوده است.

رئیس شورای اسلامی استان در پایان گفت: ورزش و فعالیت بدنی در محیطی امن برای بانوان ایجاد نشاط و شادابی می کند و این خود باعث کاهش اضطراب و افسردگی مادران و بانوان و افزایش اعتماد به نفس و نزدیک شدن مردان به زنان می شود. یکدیگر.” مشکل را حل خواهد کرد.

سلامت خانواده مانند بهداشت عمومی خواهد بود، امیدواریم مسئولان ذیربط بتوانند یک پارک جدید بانوان از نظر محیطی، دسترسی، ایمنی ایجاد کنند.

دکمه بازگشت به بالا