بورس ها خط مقدم بازار سرمایه هستند

بازار سرمایه | بورس

بورس‌ها خط مقدم بازار سرمایه هستند

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بورس خط مقدم بازار سرمایه است.

به گزارش میجیک حجت الاسلام سعیدی – معاون وزیر اقتصاد و دارایی – در مراسم افتتاحیه هفته سرمایه گذار بین المللی ایوسکو که با حضور مدیر بازار سرمایه کشور برگزار شد اظهار کرد: شعار امسال ایوسکو برای هفته سرمایه گذار یک شعار است. با معنی در شعار «سرمایه گذار آگاه قبل از سرمایه گذاری مستقل تحقیق کند» سه کلمه هوش تجزیه و تحلیل و استقلال در بازار سرمایه مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: ما در انگلیسی کلماتی داریم که در فارسی به آنها هوشمند و هوشمند می گویند. در ادبیات مالی یک اصل مهم این است که سرمایه گذاران باید باهوش باشند یعنی طبق تعبیر زبانی عوامل محیطی و انسانی را نیز در انتخاب سرمایه گذاری خود در نظر بگیرند.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به نقش عواملی مانند تحلیل تحقیق و استقلال در سرمایه گذاری گفت: استقلال در تحلیل باید در سرمایه گذاری در نظر گرفته شود تا سرمایه گذاران و بازار منتفع شوند.

سعیدی بیان کرد: تاثیر عوامل محیطی در بورس یکی از هسته های اصلی فضای سرمایه گذاری است اما مهم این است که سرمایه گذاران آرام فهیم تحلیل گر و مستقل شرایط را بررسی کرده و در بازار به کار خود ادامه دهند.

وی در پایان با اشاره به اینکه بورس خط مقدم بازار سرمایه است برای فعالان بازار سرمایه آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا