برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

بوتاکس یا لیفت

هر چهره داستانی را بازگو می کند؛ اما برای برخی افراد خطوط و ناخواسته آنها را به فردی تبدیل می کند که تمایلی به حضور در جامعه ندارند.امروزه، گزینه های زیادی برای کمک به افرادی وجود دارد که با ظاهرشان اعتماد به نفس خود را به دست می آورند. دو مورد از رایج ترین درمان ها و هستند؛ در حالی که هر دو می توانند تاثیر قابل توجهی داشته باشند، دارای تفاوت های کلیدی هستند. کدام یک برای شما بهتر است؟

بوتاکس بهتر است یا لیفت با نخ (مقایسه کامل) | کلینیک موتاکس

لیفت صورت چیست؟

لیفت صورت یک روش جراحی است که شامل برداشتن پوست اضافی، سفت کردن پوست و لیفت ماهیچه ها یا بافت صورت است. پوست شل و چین و چروک عمیق از جمله مواردی هستند که سرم لیفت گاتیو می تواند برطرف کند.

مزایای لیفت صورت

  • لیفت صورت نسبت به درمان های تزریقی، نتایج قابل توجه و برجسته تری را فراهم می کند.
  • از آنجا که این روش جراحی است، نتایج آن به مراتب طولانی تر از سایر درمان ها است (اغلب به مدت 10 سال یا بیشتر).
  • لیفت صورت می تواند مشکلات جدی تری را درمان کند که با روش های تزریقی ممکن نیست.

معایب لیفت صورت

  • لیفت صورت به بی هوشی نیاز دارد و از این رو با خطراتی همراه است.
  • مانند هر روش جراحی، دوره نقاهت آن طولانی تر از درمان های غیرتهاجمی است. ممکن است به دو هفته یا بیشتر استراحت نیاز داشته باشید.
  • در مقایسه با درمان های تزریقی، تورم و کبودی در لیفت صورت بیشتر است.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس یک روش تزریقی است که ماهیچه های صورت را تضعیف می کند. می تواند چین و چروک و خطوط اطراف چشم، پیشانی و نزدیک دهان را بهبود ببخشد.

مزایای بوتاکس

  • بوتاکس روشی حداقل تهاجمی است. مدت زمان تزریق کوتاه بوده و حدود 15 دقیقه طول می کشد.
  • پس از تزریق بوتاکس نیازی به استراحت ندارید؛ بنابراین می توانید به سرعت فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید.
  • بسته به تعداد درمان ها، بوتاکس نسبت به جراحی لیفت صورت مقرون به صرفه تر است.
  • اثرات نتایج آن حدود 3 ماه یا بیشتر باقی می ماند.

معایب بوتاکساگر به دنبال راه حلی به منظور رفع چین و چروک های پوست صورت خود هستید و یا از شل شدگی یا افتادگی پوستتان رنج می برید ممکن است به فکر انجام دادن عمل های زیبایی ترمیم کننده باشید، در این صورت لیفت بهتر است یا بوتاکس؟ ما در این مقاله به دنبال یافتن پاسخ این پرسش مطرح شده هستیم؛

چرا استفاده از این عمل های زیبایی رایج شده است

در حقیقت عمل زیبایی لیفت کردن صورت با استفاده از نخ به طور معمول برای رفع افتادگی پوست در اثر افزایش سن استفاده می شود اما در کل فقط مربوط به پوست صورت نیست و می تواند در سایر نواحی بدن نیز کاربرد داشته باشد اما رفع چین و چروک های پوست در نواحی مختلف صورت می باشد که پس از پا گذاشتن به سنین میانسالی معمولا قابل مشاهده هستند،

از این رو در حالت کلی عملکرد این دو راهکار زیبایی با یک دیگر متفاوت است و پزشک معالج شما پس از این که پوست صورت شما را از نظر افتادگی و شل شدگی یا خطوط عمیق چین و چروک بررسی کرد در خصوص این که لیفت بهتر است یا بوتاکس؟ نظر تخصصی خود را به شما ارائه می دهد.

از نظر طول دوره ی نقاهت لیفت بهتر است یا بوتاکس؟

یکی از معایبی که در لیفت صورت با نخ در مقایسه با مشاهده می شود، این است که لیفت کردن صورت با استفاده از نخ در مقایسه با تزریق بوتاکس کمی دشوارتر است؛ در حقیقت این جمله به معنای آن است که پس از انجام دادن لیفت صورت با استفاده از نخ ممکن است برای سپری کردن دوران نقاهت خود به مدت زمان بیشتری احتیاج داشته باشید

، در حالی که شما پس از تزریق بوتاکس تنها چند ساعت کوتاه نیاز به مراقبت از پوست صورت خود دارید، به طور مثال پزشک معالج به شما می گوید که برای پیشگیری از حرکت ژل تزریقی در بخش های مختلف عضلات صورت تا چند ساعت سر خود را به سمت پایین خم نکنید یا برای جلوگیری از کبودی از کمپرس آب یخ بر روی موضع تزریق استفاده کنید‌.

مقایسه ی عوارض بین بوتاکس و لیفت صورت با نخ

نکته ی مهم دیگری که در خصوص تفاوت های این دو عمل زیبایی لازم است که به آن اشاره کنیم، عوارض لیفت و بوتاکس می باشد؛ ممکن است این پرسش در ذهن تعداد زیادی از کاربران به وجود آمده باشد که اگر تصمیم به انجام یک عمل زیبایی کم عارضه داشته باشیم لیفت بهتر است یا بوتاکس؟

در حقیقت به طور قطعی نمی توان پاسخ درستی به این پرسش داد زیرا هم تزریق بوتاکس صورت و هم لیفت صورت با نخ می توانند عوارض مخصوص به خود را داشته باشند و نکته ی مهمی که شما می توانید به منظور کاهش عوارض این دو عمل زیبایی انجام دهید این است که یک پزشک متخصص مناسب و با تجربه در این زمینه پیدا کنید و دقت کنید که در طول انجام این اعمال زیبایی از مواد کاملا استاندارد و مناسبی برای این کار استفاده شده باشد.

از نظر سریع الاثر بودن لیفت بهتر است یا بوتاکس؟

یکی دیگر از پرسش های مهم کاربران در خصوص مهم ترین تفاوت های میان این دو عمل زیبایی این است که پس از انجام لیفت یا بوتاکس چه مدت زمانی باید صبر کرد تا به نتیجه ی دلخواه برسیم و آیا برای رسیدن سریع تر به این نتیجه لیفت بهتر است یا بوتاکس؟ از مزایای استفاده از  کرم gatieau سفت کننده می‌توان به خاصیت ضد افتادگی و لیفت سریع پوست، ضد چروک و مرطوب ککندگی نام برد.

در پاسخ به این پرسش اساسی می توان این گونه پاسخ داد که در حقیقت یکی از مزیت هایی که لیفت صورت با استفاده از نخ دارد این است که پس از انجام دادن این عمل زیبایی شما می توانید تا حدودی تفاوت میان قبل و بعد آن را مشاهده کنید و مدت زمان ایجاد تغییرات سریع تر از تزریق بوتاکس می باشد و علاوه بر این موضوع استفاده از این روش زیبایی می تواند سبب تولید کلاژن در پوست شود، همین عامل سبب می شود که سفت شدن پوست صورت و جوانسازی پوست در فرد شدت یابد.

مقایسه ی قیمت لیفت صورت با انجام بوتاکس

اگر شما نیز به دنبال یافتن پاسخ مناسبی برای این پرسش هستید که آیا لیفت بهتر است یا بوتاکس؟ بهتر است در ابتدا نگاهی به تفاوت قیمت این دو عمل زیبایی با یکدیگر بپردازیم؛ در حقیقت عوامل مختلفی هستند که بر روی هزینه ی بوتاکس یا قیمت لیفت صورت شما تاثیر گذار می باشند اما به طور کلی هزینه ی بوتاکس صورت کمتر از هزینه ی لازم برای لیفت صورت با نخ خواهد بود؛

البته در تزریقات بوتاکس نیز عواملی مثل عمیق بودن زیاد چین و چروک های صورت، استفاده از برند های شناخته شده و گران مواد تزریقی و همین طور دوز لازم برای تزریق بوتاکس به صورت بر روی قیمت نهایی این عمل زیبایی تاثیر گذار می باشد و ممکن است کمی سبب افزایش قیمت ها شوند.

مقایسه ی مدت زمان ماندگاری بوتاکس و لیفت صورت

یکی از مهم ترین تفاوت هایی که میان بوتاکس و لیفت صورت وجود دارد، مدت زمان ماندگاری این دو می باشد که برای بسیاری از مردم در هنگام تصمیم گیری در خصوص این موضوع که لیفت بهتر است یا بوتاکس؟ مهم ترین نقش را دارد زیرا می تواند بر روی مقدار هزینه های اقتصادی مورد نیاز برای انجام این راهکار های زیبایی تاثیر گذار باشد،

بدیهی است که هر چه مدت زمان ماندگاری این عمل های جراحی طولانی تر باشد از لحاظ اقتصادی به نفع شما خواهد بود؛ به طور کلی مدت ماندگاری بوتاکس می تواند نهایتا تا حدود شش ماه باشد و مدت دوام لیفت صورت با نخ به طور تقریبی بین یک سال یا در نهایت یک سال و نیم در نظر گرفته می شود.

 

  • نتایج بوتاکس موقتی بوده و تنها چند ماه دوام می آورند و ممکن است برای حفظ نتایج به درمان های بیشتری نیاز باشد.
  • عوارض جانبی آن شامل تورم و کبودی خفیف است اما معمولاً به راحتی با آرایش پنهان می شوند.
  • بوتاکس نمی تواند مشکلات جدی تر مانند افتادگی پوست را برطرف کند.

هر صورت متفاوت است و هر فرد اهداف متفاوتی دارد. قبل از انتخاب هر نوع درمان زیبایی، مهم است که در مورد آنچه که می خواهید به دست آورید و آنچه که با درمان های امروزی امکان پذیر است صحبت کنید. کرم دور چشم گاتیو بیز حاوی سرامید و پپتاید بوده که از مزیت های این محصولات دکتر بیز و ترکیبات پایه به شمار می روند.

 

دکمه بازگشت به بالا