به فوتبال زنان اهمیت نمی‌دهند/ مسئولان نشستند تا از رنکینگ فیفا خارج شدیم

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم ، شهرداری کرمان در واکنش به بی توجهی مسئولان فدراسیون فوتبال مبنی بر خروج تیم ملی از صفوف فیفا ، اظهار داشت: مسئولان کاری به زنان نمی کنند و کاری نمی کنند تا اینکه سرانجام از صفوف خارج شویم.

مرضیه جعفری درباره عدم حذف تیم ملی فوتبال بانوان از رده بندی فیفا به میجیک گفت: به زنان قیمت پایین داده می شود. تیم ما هفت سال در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد ، اما تأثیر مثبت برای ما چیست؟ در نهایت تیم باید انگیزه فدراسیون داشته باشد ، اما ما نداریم ، اکنون وضعیت تیم ملی را محاسبه کنید. فوتبال زنان به هیچ وجه مشکلی ندارد و من بسیار عصبانی هستم. البته در این صورت باید مسئولان فدراسیون را مقصر دانست ، کسانی که تاکنون نشسته اند و اگر لیگ پویایی داشته باشیم و بتوانیم بازیکنان آماده تیم ملی را داشته باشیم ، هیچ اردو و مسابقه ای برای خروج از رده بندی نداریم.

وی درباره کیفیت فصل جاری لیگ برتر اظهار داشت: کیفیت لیگ به اندازه سال گذشته است و تیم کلی عملکرد خوبی داشته است. در گروه ما پنج تیم خوب وجود دارد و نتایج قابل پیش بینی نیست.

جعفری در مورد عملکرد زمانی گفت: تیم ما نسبت به سالهای گذشته هماهنگی لازم را نداشت زیرا بازیکنان به دلیل شیوع تاج تمرین نکردند و ما برای شروع اردو خیلی دیر بودیم. با این حال امیدوارم در یک مسابقه دیگر در نیمه دوم این فصل عملکرد خوبی داشته باشیم و نتایج مورد نیاز را بدست آوریم.

وی با بیان اینکه “ما انتظار نداریم یکی از تیم های صعود کننده به دور دوم باشیم” ، افزود: تمام تلاش خود را برای صعود و دفاع از عنوان خود انجام خواهیم داد. تیم های دیگر هم دست و پنجه نرم کردند اما فوتبال. در چند هفته گذشته این اتفاقات در دست تیم ما بوده است اما ما به نتایج مطلوبی نرسیده ایم. با این حال ، امیدوارم بازیکنان در تلاشند تا نتایج مطلوبی را کسب کنند.

جعفری در مورد تظاهرات تیم بم علیه داور لیگ برتر گفت: من نمی گویم داور مغرض است اما این روی نتیجه مسابقه تأثیر می گذارد. من فکر می کنم اگر بازیکنان و مربیان سطح خود را ارتقا دهند ، داور نیز باید این کار را انجام دهد زیرا داور می تواند نتیجه مسابقه را تغییر دهد و تیم رنج می برد زیرا این اتفاق برای ما رخ داده است. البته فرض بر این نیست که با وجود هزینه های زیاد ، حقوق تیم از بین می رود.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا