مطالب میجیک

به سمت عدالت فراگیر در زمینه زنان و خانواده گام بر می‌داریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار با زنان فعال اصلاح طلب در حوزه زنان و خانواده یادآور شد که این ششمین اجلاس نمایندگان در دوره جدید است و گفت: ملاقات با زنان سرپرست خانوار ، ما نخبگان ، سازمان های مردم نهاد و فعالان اجتماعی و سیاسی داریم ، و در حال حاضر با زنان اصلاح طلب که در زمینه زنان و خانواده فعال هستند ملاقات می کنیم.

وی افزود: امیدوارم تجربه همه فعالان این حوزه بتواند راه را باز کرده و کاستی ها و کاستی های بیشتری را نشان دهد تا بتوانیم در جهت رفع نواقص و افزایش قدرت گام برداریم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تأکید بر اینکه ما موافقیم که موقعیت معاونت زنان و خانواده یا امور زنان و خانواده ها به طور کلی هنوز در موقعیت مناسبی قرار ندارد ، خاطرنشان کرد: متأسفانه جنبه تشریفاتی غیر عملی است. نتایج گیری و تأثیر جدی برتر است.

خزعلی با بیان اینکه دیدگاه های سیاسی درباره وضعیت زنان در همه دوره ها از کارآیی و تأثیر اجتماعی حذف معایب و پیشروی به سوی عدالت کاسته است ، یادآور شد: هدف ما این است که بتوانیم به دنبال عدالت باشیم. مراحل موجود در زمینه زنان و خانواده را دنبال کنید.

وی تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم با حمایت ، همکاری و مشارکت و هم افزایی جامعه زنان از هر قشری و با هدف پیگیری همه ما یک هدف مشترک ، از تمام قابلیت های خود استفاده کنیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ، با یاری خداوند برای راهنمایی و هدایت و گامهای کوچک در این راستا ، با موفقیت گام برداشت ، گفت: “ما امیدواریم همه موانع و مشکلات پیش روی کشور ما بتوانیم مشکل را برطرف کنیم.” گام.

خزعلی گفت: در جلسات قبلی و این جلسات ، از مهمانان خواسته بودیم که مسائل مربوط به سیاست عمومی را در اولویت قرار دهند و تجربیات خود در هشت سال گذشته را بازگو کنند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تأکید بر اینکه در جلسه به نظرات ، نظرات و پیشنهادات گوش دادیم ، گفت: یکی از جلسات خوب امروز پیشرفت هشت سال گذشته و همچنین مسائل منفی یا منفی فعالان بود. در زمینه زنان ، ما شنیدیم تا بتوانیم برای این مسئله چاره ای بیاندیشیم. در عین حال ، اولویت ها و چشم اندازهایی را که زنان را هدف قرار می دهد ، به آنها بدهید.

دکمه بازگشت به بالا